Η τελευταία βενζινοκίνητη Lotus ονομάζεται Emira. Το μοντέλο αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2021, όμως τότε δεν έγινε καμία αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά της, κάτι που άλλαξε τώρα.

Έτσι, το νέο βρετανικό αυτοκίνητο, που θα είναι το τελευταίο πριν η εταιρία αρχίσει να παράγει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, θα έχει κινητήρα από την Toyota. Η κωδική ονομασία του είναι 2GR-FE. Είναι V6 στα 3,5 λίτρα και με τη χρήση κομπρέσορα Edelbrock 1740 παράγει 400 ίππους και 420 Nm ή 430 Nm ροπής, ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων που θα επιλεγεί. Τα 420 Nm αφορούν τη χειροκίνητη επιλογή, ενώ τα 430 Nm την αυτόματη διπλού συμπλέκτη.

Με τη χρήση του αυτόματου κιβωτίου, την επιπλέον ροπή και τις ταχύτατες αλλαγές που συνεπάγεται μία τέτοια επιλογή, η Emira χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση του χειροκίνητου κιβωτίου η διαδικασία απαιτεί 0,1 του δευτερολέπτου παραπάνω χρόνο. Όσο για την τελική ταχύτητα, όποια διαμόρφωση και αν επιλεγεί το κοντέρ θα σταματήσει να ανεβαίνει όταν δείξει 290 χλμ./ώρα.

Η Emira θα είναι η τελευταία βενζινοκίνητη Lotus. Με την παρουσία της έρχεται να αντικαταστήσει όλη την γκάμα της εταιρίας, δηλαδή τις Elise, Exige και Evora, ενώ μετά από αυτήν οι Βρετανοί θα παράγουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. Το πρώτο που θα δούμε θα είναι η θεαματική Evija των 2.000 ίππων.

Αρχικά η Emira θα διατίθεται στην έκδοση First Edition, η οποία έχει αισθητικές παρεμβάσεις όπως το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στις γρίλιες του μπροστά προφυλακτήρα, στο μπροστινό splitter, στις πλαϊνές ποδιές και στον διαχύτη.

Φυσικά, για εκείνους που θέλουν να διαμορφώσουν το αυτοκίνητο περισσότερο στα μέτρα τους θα υπάρχουν διάφορα πακέτα όπως τα Tour και Sport, για καθημερινή ή πιο σκληροπυρηνική χρήση, αντίστοιχα. Το πακέτο Design με πινελιές όπως τα φιμέ τζάμια, τα σπορ πεντάλ και φρένα βαμμένα σε κίτρινο, κόκκινο, ασημί ή μαύρο χρώμα και μια σειρά από άλλες παραμετροποιήσεις.

Από το φθινόπωρο του 2022 θα υπάρχει μία ακόμα έκδοση, η οποία θα χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα από την AMG, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μία έκδοση με λιγότερη ισχύ, η οποία θα είναι η πιο προσιτή.