Η αναβίωση τάσεων του παρελθόντος έγινε αισθητή σε όλες τις πασαρέλες της σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2021. Όλα τα παλιά trends των θρυλικών δεκαετιών ξαναζωντάνεψαν, ιδωμένα από μία σύγχρονη οπτική, γεμίζοντας τα λαμπερά ντεφιλέ όλων των γνωστών οίκων. Ένα από αυτά που ξεχώρισαν ήταν η επιστροφή των logos που γνώρισε μεγάλη απήχηση τη δεκαετία του 2010.

Η αγάπη για τα λογότυπα ξεκίνησε από την περίοδο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008, που οδήγησε πολλά brands σε μία «αυθάδη» επίδειξη πλούτου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι Juicy Couture φόρμες και οι speedy Louis Vuitton τσάντες. Αν και το καθεστώς της πανδημίας του Covid έθεσε πολλά εμπόδια στην ανανέωση όλων των κλασικών vintage λογότυπων, πλήθος οίκων όπως Versace, Balmain, Givenchy και Dior παρουσίασε μία ευρεία γκάμα νέων επιλογών. Οι καινούριες προτάσεις κάλυψαν την επιφάνεια πολλών αξεσουάρ όπως τσάντες, καπέλα και sneaker αλλά και daywear κομμάτιων όπως puffer coats, office pants και κοστούμια.

Φρέσκα σχέδια και χρώματα ντύνουν τα logo νέας γενιάς, αποτίνοντας φόρο τιμής στην αισθητική του κάθε brand και τη μακρόχρονη ιστορία του. Η ανάδειξη των trademarks του κάθε οίκου, σε μεγαλύτερα ή μικρότερα σχέδια, επιστρέφει στο επίκεντρο του κόσμου της μόδας, αποδεικνύοντας ότι η logomania αποτελεί μία εξελισσόμενη τάση.

Balmain

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Olivier Rousteing, έδωσε μία φρέσκια πνοή στο κλασικό λαβυρινθώδες λογότυπο του οίκου απο τα 70s, με νέα chic twists. Το διαχρονικό logo που σχεδιάστηκε από τον γενάρχη του οίκου, Pierre Balmain, είναι εμπνευσμένο από τα μονοπάτια των κήπων της γαλλικής αναγέννησης.

Dior

Το χαρακτηριστικό μονόγραμμα του Dior χρησιμοποιείται στις συλλογές του οίκου για παραπάνω από μισό αιώνα. Σχεδιάστηκε το 1967 από τον τότε καλλιτεχνικό διευθυντή του brand, Marc Bohan, και αναγεννήθηκε στις μέρες μας από τη Maria Grazia Chiuri, που βρίσκεται στο τιμόνι του Dior από το 2016.

Givenchy

Το διαχρονικό French chic “G” σύμβολο, που είναι άμεσα συνυφασμένο με τον θρυλικό σχεδιαστή Hubert de Givenchy, επανασυστήθηκε από τον τωρινό καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Matthew Williams, σε κομψά λευκά, μαύρα και γκρι σχέδια.

Versace

Το “La Greca” συνιστά το νέο logo που παρουσίασε ο οίκος Versace, στη Fall-Winter 21 συλλογή του, σε μία ευρεία γκάμα χρωμάτων. Το λογότυπο εμπνέεται από την αρχαιότητα και έρχεται να διαδεχτεί το κλασικό “Medusa” σχέδιο, που είχε επιλεχθεί αρχικά από τον θρυλικό Gianni Versace.