κέρδη της εταιρείας παιχνιδιών Lego υπερδιπλασιάστηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2021 καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στα πολύχρωμα τουβλάκια της για να διασκεδάσουν τα παιδιά που λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων αναγκάστηκαν να παραμείνουν μέσα στο σπίτι για μεγάλο χρονικό διάστημα, σε πολλές χώρες του κόσμου.

Τα καθαρά έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 140% στα 6,3 δισεκατομμύρια κορώνες (990 εκατομμύρια δολάρια), ανακοίνωσε την Τετάρτη ο κατασκευαστής παιχνιδιών, ο οποίος εδρεύει στη δυτική Δανία. Ενώ τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 46%.

 

Οικογένειες σε όλο τον κόσμο έχουν αυξήσει τις δαπάνες για καταναλωτικά αγαθά καθώς μένουν στο σπίτι για περισσότερο χρόνο και η εταιρία με τα τουβλάκια αναδείχθηκε πέρυσι νικήτρια της πανδημίας, κλείνοντας τη χρονιά με ρεκόρ κερδών και πωλήσεων. Η ίδια η εταιρία ανακοίνωσε ότι οι επιδόσεις της έλαβαν πρόσθετη ώθηση από τους λιγότερους περιορισμούς που σχετίζονται με την Covid-19 σε σύγκριση με το 2020. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι τα εργοστάσιά της μπορούσαν να λειτουργήσουν χωρίς διακοπές ενώ και τα περισσότερα καταστήματα έχουν ανοίξει ξανά.

LEGO: Μεγάλη ζήτηση

«Καθώς κοιτάζουμε μπροστά για το δεύτερο εξάμηνο του 2021, συνεχίζουμε να βλέπουμε μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Νιλς Κρίστιανσεν. «Μακροπρόθεσμα, αναμένουμε ότι η ανάπτυξη μας θα σταθεροποιηθεί σε πιο βιώσιμα επίπεδα καθώς οι άνθρωποι επιστρέφουν στα πρότυπα των δαπανών πριν από την πανδημία».

 

Η εταιρεία, η οποία ελέγχεται από την οικογένεια του δισεκατομμυριούχου Κιελντ Κιρκ Κρίστιανσεν, δήλωσε ότι τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις περιλαμβάνουν την κλασική σειρά Lego City καθώς και παιχνίδια με θέματα βασισμένα στις ταινίες Star Wars και Harry Potter.

Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία της έκθεσης εξαμήνου είναι τα ακόλουθα:

– Οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 36%, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς σε όλες τις μεγάλες αγορές
– Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 104%, στα 8 δισεκατομμύρια κορώνες
Η Lego είπε ότι άνοιξε 60 νέα καταστήματα κατά την περίοδο με περισσότερα από 40 από αυτά να είναι στην Κίνα.

 

Συνεργάζεται με τη UNICEF για να βοηθήσει τα μειονεκτούντα παιδιά στην Κίνα

Η LEGO Ομάδα, το LEGO Το Ίδρυμα και η UNICEF ενώθηκαν για να φέρουν τη μάθηση μέσω παιχνιδιού σε μικρά παιδιά που ζουν σε μειονεκτούσες περιοχές της Κίνας.

Mια επένδυση περίπου 2.5 εκατομμυρίων δολαρίων για προγράμματα οικογενειακής υποστήριξης. Οι πόροι έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους γονείς, τους δασκάλους και τους φροντιστές να κατανοήσουν τη σημασία που μπορεί να έχει το παιχνίδι στην πρώιμη ανάπτυξη των μικρών παιδιών.

Το έργο θα προσεγγίσει 200 ​​μειονεκτούσες αγροτικές κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα. Πολλά από τα εμπλεκόμενα παιδιά έχουν πληγεί από βαριά μετανάστευση,  στις περιοχές Gansu, Guizhou, Hebei, Hubei, Hunan, Inner Mongolia, Jiangxi, Shanxi, Sichuan και Yunnan.

«Η UNICEF συνεργάζεται με την εταιρία ωστε να επιτευχθούν τα δικαιώματα κάθε κοριτσιού και αγοριού στην υγεία, την εκπαίδευση και την προστασία », λέει η Cynthia McCaffrey, εκπρόσωπος της UNICEF στην Κίνα, δελτίο τύπου. «Η υπεράσπιση αυτών των δικαιωμάτων κατά τα πρώτα χρόνια επηρεάζει τη μακροχρόνια υγεία, την εκπαίδευση και την ευημερία ενός παιδιού.

LEGO Foundation

Το LEGO Foundation γίνεται ο μεγαλύτερος δωρητής του ιδιωτικού τομέα στην αντιμετώπιση του COVID της UNICEF με δωρεά 70 εκατομμυρίων δολαρίων

lego foundation

Η UNICEF χαιρετίζει την ανακοίνωση του Ιδρύματος για συνεισφορά 70 εκατομμυρίων δολαρίων στο έργο της UNICEF στο πλαίσιο των εγκαταστάσεων COVAX και ACT-A. Αυτή είναι η μεγαλύτερη δωρεά του ιδιωτικού τομέα στην αντιμετώπιση της COVID-19 της UNICEF. Είναι μέρος της δέσμευσης του Ιδρύματος ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων για τη στήριξη παιδιών και οικογενειών που έχουν πληγεί από την πανδημία σε όλο τον κόσμο.

12 brands που πρωτοπορούν στην εταιρική κοινωνική ευθύνη