Μια γαλλική ζυθοποιία χρησιμοποιεί με επιτυχία φύκια με μια φυσική χρωστική ουσία για να κάνει την μπύρα της μπλε.

Η μπύρα, με το εμπορικό σήμα «Line», είναι το αποτέλεσμα μιας σύνδεσης μεταξύ μιας εταιρείας που θέλει να διαδώσει τα φύκια ως συμπλήρωμα διατροφής και μιας κοντινής ζυθοποιίας που έψαχνε έναν τρόπο να κάνει τα ποτά της να ξεχωρίζουν.

Οι πωλήσεις του 2022 δείχνουν σημαντική ζήτηση για την «Line», λέει στο Euronews ο Sebastien Verbeke, υπάλληλος της Hoppy Urban Brew (HUB), η οποία παρασκευάζει το ποτό.

“Έχει τεράστιο ενδιαφέρον και προκαλεί την περιέργεια του κοινού”.

Πώς γίνεται μπλε η μπύρα;

Η μπλε απόχρωση προέρχεται από τη σπιρουλίνα, ένα φύκι που καλλιεργείται από την εταιρεία Etika Spirulina στη Λιλ, της βόρειας Γαλλίας.

Η φυκοκυανίνη, το συστατικό της σπιρουλίνας που δίνει το μπλε χρώμα, προστίθεται στη συνέχεια στην μπύρα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παρασκευής.

Εδώ και καιρό τα ζυθοποιεία προσπαθούν να επιτύχουν την εξαιρετική αυτή απόχρωση στα ποτά τους με βάση τον λυκίσκο. Πολλοί, που στο παρελθόν έχουν ενσωματώσει τη σπιρουλίνα στη διαδικασία παραγωγής τους, κατέληξαν με πράσινο χρώμα λόγω της φυσικά κιτρινωπής απόχρωσης του ποτού.

Η ελαφριά, φρουτώδης γευστική μπύρα, που πουλάει πολύ

Δοκιμάζοντας ένα μπουκάλι φρέσκιας μπύρας «Line», η υπάλληλος ζυθοποιίας Mathilde Vanmansart την περιέγραψε ως ελαφριά και με φρουτώδεις νότες, ενώ η μόνη απόδειξη των προστιθέμενων φυκών ήταν το ξεχωριστό μπλε χρώμα.

Ο Xavier Delannoy, του οποίου το αγρόκτημα παρέχει τη σπιρουλίνα, εξηγεί ότι μετά από αρκετές δοκιμαστικές παρτίδες, το ζυθοποιείο κατέληξε σε ένα προϊόν που άρεσε στους πελάτες.

1.500 μπουκάλια μπλε μπύρας πωλήθηκαν μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, και το ζυθοποιείο ετοιμάζεται τώρα να αυξήσει την παραγωγή για να καλύψει τη ζήτηση.

“Πιστεύαμε ότι ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνει δημοφιλές το προϊόν μας στη βόρεια Γαλλία ήταν να φτιάξουμε μπύρα”, δήλωσε ο Delannoy.

Από την τελευταία παρτίδα που εξαντλήθηκε το Δεκέμβριο, η αυξανόμενη ζήτηση οδήγησε το ζυθοποιείο να βρει χρόνο για να φτιάξει περισσότερες, όπως λέει ο Verbeke, προσθέτοντας ότι ο ενθουσιασμός γύρω από το προϊόν είναι “ενθαρρυντικός”.