Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον ΑΝΤ1, τόνισε τη σταδιακή αποκλιμάκωση των τιμών στα σούπερ μάρκετ, ενώ αναφέρθηκε τόσο στους ελέγχους που βρίσκονται σε εξέλιξη όσο και στην ανανεωμένη πλατφόρμα e-katanalotis.

O κ. Σκρέκας σημείωσε ότι ο έλεγχος κατά της αθέμιτης κερδοφορίας συνεχίζεται αμείωτος και αυτή τη στιγμή διεξάγονται έλεγχοι σε εταιρείες που εμπορεύονται κατεψυγμένα θαλασσινά, με στόχο να αποτραπούν τα φαινόμενα αισχροκέρδειας.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι τα πρόστιμα που επιβάλλονται και ανακοινώνονται και εισπράττονται.

«Γίνονται χιλιάδες έλεγχοι για να αποτρέψουμε φαινόμενα αθέμιτης κερδοφορίας» ανάφερε ο κ. Σκρέκας. Μάλιστα, αναγνώρισε πως η ακρίβεια είναι το νούμερο ένα πρόβλημα των ελληνικών οικογενειών.

«Ο πληθωρισμός σταδιακά αποκλιμακώνεται, αλλά υπάρχει ακόμα δρόμος»

Στη συνέχεια, ο Υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε ότι μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων, ο πληθωρισμός σταδιακά αποκλιμακώνεται, αλλά υπάρχει δρόμος ακόμη για το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όσον αφορά το πότε θα μπει φρένο στην ακρίβεια, ο Κώστας Σκρέκας τόνισε: «Τα μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνησή μας ψηφίστηκαν και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Βλέπουμε μία αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, δηλαδή από μήνα σε μήνα μειώνεται, αλλά δεν έχουμε φτάσει εκεί που θέλουμε».

«Η ακρίβεια δεν είναι κάτι που εμφανίστηκε μόνο στην Ελλάδα», συμπλήρωσε.

Ακόμη, ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε και στις εταιρίες που μειώνουν την ποσότητα των συσκευασιών λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πλέον δίπλα στην τιμή του προϊόντος αναγράφεται με μεγάλα γράμματα και η τιμή ανά μονάδα μέτρησης.

Πλατφόρμα e-katanalotis

Ο κ. Σκρέκας μίλησε και για την ανανεωμένη πλατφόρμα e-katanalotis που σε πρώτη φάση θα περιέχει 3.500 κωδικούς από 1.500 σήμερα και σταδιακά θα συμπεριλάβει όλους τους κωδικούς προϊόντων των σούπερ μάρκετ.

Μέσα από την νέα πλατφόρμα που αναμένεται τις επόμενες ημέρες, οι καταναλωτές θα μπορούν να φτιάχνουν το δικό τους καλάθι και το σύστημα θα τους εμφανίζει αυτόματα ποιο σούπερ μάρκετ στην γειτονιά τους είναι φθηνότερο για αυτά που θέλουν να αγοράσουν.

Ο κ. Σκρέκας έφερε ως παράδειγμα ελληνικό γάλα που πωλείται 1 ευρώ το λίτρο και υπάρχει στην πλατφόρμα e katanalotis, τονίζοντας ότι αν οι καταναλωτές στραφούν σε αυτό το προϊόν, αυτόματα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες ευταιρείες που πωλούν ακριβότερα.

Διαβάστε ακόμη: