Αντιμέτωπο με υπαρξιακή κρίση βρίσκεται το γαλλικό κόκκινο κρασί και θα πρέπει να προσαρμοστεί, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, καθώς οι νεότερες γενιές επιλέγουν όλο και περισσότερο διαφορετικά ποτά ή αποφεύγουν εντελώς το αλκοόλ.

H κατανάλωση κόκκινου κρασιού στη Γαλλία έχει μειωθεί κατά περίπου 90% από τη δεκαετία του 1970, σύμφωνα με το Conseil interprofessionnel du vin de Bordeaux (CIVB), ένωση του κλάδου.

Η συνολική κατανάλωση κρασιού, η οποία καλύπτει τα κόκκινα, τα λευκά και τα ροζέ, έχει μειωθεί πάνω από 80% στη Γαλλία από το 1945, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Nielsen, και η μείωση επιταχύνεται, με τα μέλη της γενιάς Z να αγοράζουν τον μισό όγκο από αυτόν που αγοράζουν οι Millenials.

Υπαρξιακά προβλήματα

«Τα προβλήματα με το κρασί -ιδιαίτερα το κόκκινο κρασί- γίνονται πλέον υπαρξιακά και αποτελούν προβλήματα για περισσότερο από μια δεκαετία», δήλωσε ο Σπύρος Μαλανδράκης, αναλυτής ποτών της Euromonitor International.

Η αλλαγή στη γαλλική κατανάλωση επιτείνει τις παγκόσμιες τάσεις που πλήττουν τον κλάδο, όπως η μείωση της κατανάλωσης και οι αλλαγές στις προτιμήσεις. Ειδικά τα κόκκινα κρασιά βγαίνουν από τη μόδα μεταξύ των νέων υπέρ του ροζέ, της μπύρας, των αλκοολούχων ποτών και των επιλογών χωρίς αλκοόλ.

Διαβάστε ακόμη