Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση του Ομάν και του Ιράν, οι δύο χώρες θα συγκροτήσουν επιτροπή που θα καταλήξει σε συμφωνία για την «διαχείριση της ναυσιπλοΐας στα Στενά του Ορμούζ» και για τα συναφή έξοδα και υπηρεσίες.
Οι δύο χώρες θα διεξαγάγουν συνομιλίες με παράκτιες χώρες και άλλες ενδιαφερόμενες πλευρές», αναφέρεται στο κείμενο της κοινή ανακοίνωσης.
Νωρίτερα, το πρακτορείο ειδήσεων του Ομάν, ανέφερε ότι, μετά από συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν στη Μουσκάτ, οι δύο χώρες ανανέωσαν τη δέσμευσή τους να διατηρήσουν τα Στενά του Ορμούζ ως μια ασφαλή και ανοικτή θαλάσσια οδό για τη διεθνή ναυσιπλοΐα.
Παράλληλα, τόνισαν τη σημασία της συνέχισης της συνεργασίας τους για την ενίσχυση της θαλάσσιας ασφάλειας, της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας και της σταθερότητας στην περιοχή.