Με απόφαση της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της κυβέρνησης (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΦΕΚ) από το νέο σχολικό έτος 2026 -2027:

  • Καταργούνται 32 Δημοτικά και 43 Νηπιαγωγεία
  • Συγχωνεύονται 6 Δημοτικά και 33 Νηπιαγωγεία
  • Μετονομάζονται λόγω συγχώνευσης των σχολείων  υπαγωγής τους 3 Δημοτικά  και 8 Νηπιαγωγεία
  • Ιδρύεται  μόνο  ένα Δημοτικό
  • Υποβιβάζονται 106 Δημοτικά  και 40 Νηπιαγωγεία
  • Προάγονται 31 Δημοτικά και 7 Νηπιαγωγεία.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ

Συγκεκρμένα:

Α) Ιδρύεται  από το σχολικό έτος 2026-2027  η παρακάτω σχολική  μονάδα:

 Β) Καταργούνται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

Γ) Συγχωνεύονται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαί- δευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

Δ) Συγχωνεύονται και μετονομάζονται/μετονομάζονται, λόγω συγχώνευσης των σχολείων υπαγωγής τους, τα κατωτέρω τμήματα ένταξης, ως εξής:

 Ε) Υποβιβάζονται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση ως ακολούθως:

  Στ) Προάγονται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

Διαβάστε ακόμη: