Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, τόνισε ότι «τρέχουν» με αυξημένες ταχύτητες, πλέον, τα έργα υποδομής σε όλη την Ελλάδα.
Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο για έργα που θα αλλάξουν τον χάρτη υποδομών της χώρας μας αλλά και τον τρόπο μετακίνησης των πολιτών, δίνοντας παράλληλα τεράστια ώθηση στην τοπική και εθνική οικονομία.
Πρόκειται για έργα πνοής που εκτός από τη διευκόλυνση της συγκοινωνιακής πρόσβασης, θα διευκολύνουν τις εμπορευματικές μεταφορές, θα ενισχύσουν τις τοπικές κοινωνίες και θα συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας.
Μεγάλα project που είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εκτός Αττικής, αφορούν:
-Ολοκλήρωση του Ε65 από τη Λαμία προς την Εγνατία οδό και τη Δυτική Μακεδονία,
-Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης,
-Πάτρα – Πύργος
-Flyοver, περιφερειακός της Θεσσαλονίκης και
-Νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου, Καστέλι
«Την τελευταία 4ετία η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα εργοτάξιο»
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι «την τελευταία 4ετία η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα εργοτάξιο καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο πρόγραμμα αναβάθμισης των υποδομών. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τον Ιούλιο του 2019 έως και σήμερα έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 14 δισ. ευρώ, ενώ έργα ύψους σχεδόν 5,5 δισ. ευρώ έχουν υπογραφές και βρίσκονται σε φάση κατασκευής».
Και πρόσθεσε: «Ο σχεδιασμός μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναπτύχθηκε έτσι ώστε να αφορά όλη τη χώρα, τις ανάγκες κάθε περιφέρειας ξεχωριστά και ταυτόχρονα να υπηρετεί τον κεντρικό στόχο της εθνικής ανάκαμψης».
Ενδεικτικά, όπως είπε, από τα μεγαλύτερα έργα που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή – εκτός Αττικής – στην Ελλάδα είναι οι τρεις αυτοκινητόδρομοι:
- Ε65 που αποτελεί την «ραχοκοκαλιά» του οδικού δικτύου της χώρας,
- ΒΟΑΚ, ο τελευταίος μεγάλος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευαστεί και
- «Πάτρα – Πύργος», ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα και δεν θα υλοποιούνταν χωρίς πολιτική βούληση, πολλή δουλειά και την παρέμβαση του ίδιου του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Έχουμε, ακόμα, έναν περιφερειακό οδικό άξονα, το Flyover στη Θεσσαλονίκη, ένα απολύτως αναγκαίο και χρήσιμο έργο που θα ξεχωρίζει και για την πρωτοπορία του.
Στην Κρήτη, εκτός από τον ΒΟΑΚ, έχουμε σε πλήρη ανάπτυξη το κατασκευαστικό έργο για τον Νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου στο Καστέλι που θα αποτελέσει πραγματικό κόμβο μεταφορών και το πρώτο «πράσινο» αεροδρόμιο της Ελλάδας, αναβαθμίζοντας τον στρατηγικό ρόλο του νησιού.
«Τα έργα υποδομών έχουν, αναμφισβήτητα, σημαντικό αναπτυξιακό αποτύπωμα σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο καθώς κινητοποιούν επιπλέον επενδύσεις και ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας. Κυρίως αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών εξασφαλίζοντας καλύτερη ποιότητα ζωής» τόνισε ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.