Μέχρι και το 2050 θα παραμείνουν στη ζωή οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σύμφωνα με τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών Stellantis, ο οποίος ξεκινήσει να εξετάζει και μάλιστα σοβαρά τη λύση των συνθετικών καυσίμων.

Την πρόβλεψη ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα πρόκειται να μας συντροφεύουν για τα επόμενα 25 χρόνια πραγματοποίησε ο όμιλος Stellantis, αποκαλύπτοντας ότι κινητήρια σύνολα τα οποία βρίσκονται ήδη στη γραμμή παραγωγής είναι απολύτως συμβατά με τα συνθετικά καύσιμα.

Αναλυτικότερα, ο όμιλος Stellantis αποκάλυψε ότι 24 κινητήρες που προσφέρονται ήδη στην ευρωπαϊκή αγορά μπορούν να δεχθούν συνθετικά καύσιμα χωρίς μάλιστα να πραγματοποιηθεί η παραμικρή τροποποίηση ή αναβάθμιση σε αυτούς.

Μολονότι, λοιπόν, η Stellantis προχωρά με γοργούς ρυθμούς στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, μια διαδικασία που σύμφωνα με τις προβλέψεις του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών θα έχει ολοκληρωθεί το 2030, δεν ξεγράφει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης οι οποίοι θα μπορούν να καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον.

«Νομίζω ότι το 25% του σημερινού στόλου μας θα παραμείνει στην κυκλοφορία τα επόμενα 20 χρόνια», δήλωσε σχετικά ο αντιπρόεδρος του ομίλου Stellantis, Christian Mueller.

Δεν είναι όμως μόνον η Stellantis η οποία επενδύσει στα συνθετικά καύσιμα και συνεργάζεται στενά με την Aramco, αλλά και ο όμιλος Volkswagen, με την Porsche να πρωτοστατεί στην προσπάθεια αυτή θέλοντας με κάθε τρόπο να καθυστερήσει την πλήρη μετάβαση στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.

e-fuels

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα συνθετικά καύσιμα, όπως μαρτυρά και η ονομασία τους, αποτελούν ένα εργαστηριακό προϊόν σύνθεσης διαφόρων στοιχείων και η παραγωγή τους θα προϋποθέτει τη δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα σε ποσότητα ίση με εκείνη που θα εκλύεται από την καύση τους.

Κατά αυτόν τον τρόπο, τα συνθετικά καύσιμα θα έχουν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα, επιτρέποντας στους συμβατούς κινητήρες να εξασφαλίσουν μια θέση στο ηλεκτρικό, κατά τ’ άλλα, μέλλον της αυτοκίνησης.

Διαβάστε ακόμη: