Από την πρώτη μέρα εκδήλωσης των σοβαρών επιπλοκών της αναστάτωσης της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας από το «κλείσιμο του Σουέζ», η διοίκηση τoυ Ομίλου JUMBO δεσμεύτηκε απέναντι στο καταναλωτικό κοινό και απέφυγε να προσφέρει στα ράφια των καταστημάτων, προϊόντα με συγκυριακή ή καιροσκοπική αύξηση τιμής.

Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση του Ομίλου, η στρατηγική αυτή απέδωσε καθώς ενίσχυσε τον δεσμό εμπιστοσύνης των JUMBO με τους καταναλωτές οδηγώντας σε αύξηση του όγκου των πωλήσεων.

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τη διάρκεια του 2024, αυξήθηκαν κατά +6,3% περίπου σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας την αναθεωρημένη πρόβλεψη που είχε θέσει η διοίκηση, για ελάχιστη αύξηση των πωλήσεων +4%.

Ο τελευταίος μήνας του 2024, έκλεισε για τον Όμιλο JUMBO με αύξηση των πωλήσεων κατά +2% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2023.

Είναι ξεκάθαρο ότι τα ασύμμετρα προβλήματα στην τροφοδοτική αλυσίδα και η αδυναμία παράδοσης προϊόντων εντός των συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων επηρέασαν όλο το έτος και κυρίως τον Δεκέμβριο.

Εν τω μεταξύ, η αστάθεια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Μέση Ανατολή συνεχίζεται, ένας νέος ιός και μια πιθανή νέα δασμολογική πολιτική από τις Η.Π.Α. προσθέτουν νέα προβλήματα στο παγκόσμιο εμπόριο.

Υπό αυτές τις συνθήκες, κάθε προσπάθεια διατύπωσης προβλέψεων και εκτιμήσεων για την πορεία των μεγεθών της νέας χρονιάς είναι δύσκολη και στερείται φερεγγυότητας.

Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο.

Μόνιμη δέσμευση της διοίκησης του Ομίλου Jumbo, αποτελεί η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των μετόχων – συνεταίρων  και θα συνεχίσει να παρέχει ενημέρωση σε μηνιαία βάση για την πορεία των πωλήσεων.

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα

Ελλάδα:

Τον Δεκέμβριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου.

Συνολικά για το 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση +6% περίπου σε σχέση με το 2023.

Κύπρος:

Οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Δεκέμβριο του 2024, ήταν αυξημένες +1% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 2024 είναι αυξημένες +2% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Βουλγαρία:

Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά  -4% περίπου τον Δεκέμβριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το 2024 είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ρουμανία:

Οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση της τάξης του +4% περίπου τον Δεκέμβριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 2024 είναι αυξημένες κατά +9% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Επενδύσεις- Δίκτυο καταστημάτων

Για το 2025 στόχος του Ομίλου είναι να λειτουργήσει ένα ακόμα υπερ-κατάστημα στη Ρουμανία.

Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2024 λειτούργησαν το νέο ιδιόκτητο υπερ-κατάστημα στην πόλη Oradea (Ρουμανία), το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στο Βουκουρέστι (Ρουμανία) και το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στην Λευκωσία (Κύπρο).

Επιπλέον, επαναλειτούργησαν τα πλήρως ανακαινισμένα υπερκατάστημα Jumbo στην Καρδίτσα και στην Λάρισα που παρέμειναν κλειστά λόγω του πρωτοφανούς πλημμυρικού φαινομένου στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2023.

Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2024,  ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 88 καταστήματα από τα οποία 53 στην Ελλάδα,  6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 19 στη Ρουμανία.

Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην Ρουμανία.

Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 39 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ).

Διαβάστε ακόμη