Μόνο στο Instagram, την Ιωάννα Τούνη παρακολουθούν πάνω από 781.000 άτομα. Σε αυτό τον ήδη ογκώδη πληθυσμό των μόνιμων και δεδηλωμένων followers θα πρέπει να προστεθούν οι περιστασιακοί επισκέπτες, όλοι οι περαστικοί από το προφίλ της πρώην παίκτριας του τηλεοπτικού σόου «My Style Rocks»
Μοιραία, η Ιωάννα Τούνη είναι ένα διαδικτυακό πολυκατάστημα καθώς προωθεί προϊόντα και αμείβεται γι’ αυτό. Διαφημίζοντας οτιδήποτε, όπως καλλυντικά, ρούχα και αξεσουάρ ένδυσης, κοσμήματα, ποτά, διακοσμητικούς πίνακες ζωγραφικής, ξενοδοχεία κ.λπ., η Τούνη έχει τη δυνατότητα να είναι οικονομικά αυτοδύναμη, όπως δηλώνει η ίδια, ενώ παράλληλα εμπορεύεται ενδύματα της μάρκας Bubblegun και τα γυαλιά ηλίου Ranjers.
Σαν κάθε καλή επιχείρηση, έτσι και η Ιωάννα Τούνη έχει «τιμοκατάλογο» με τις επιλογές που προσφέρει σε κάθε ενδιαφερόμενο για συνεργασία μαζί της.
Ιωάννα Τούνη: Ο τιμοκατάλογος για τις υπηρεσίες που προσφέρει
Σε αυτή την επιστολή της προς υποψήφιους διαφημιζόμενους, η Ιωάννα Τούνη απαριθμεί τις επιλογές προβολής που παρέχει μέσω των social media ως εξής: «Για 1 post (φωτογραφία) στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram, καθώς και 1 story, το κόστος ανέρχεται στα 1.200 ευρώ. Η τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς swipe-up) είναι στα 350 ευρώ. Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο 24ωρο (όση και η διάρκεια που παραμένει online κάθε story στο Instagram). Η προσθήκη swipe-up κοστίζει 50 ευρώ, όπως και εκπτωτικού κωδικού».
Συνεχίζοντας την παρουσίαση των υπηρεσιών της, η Ιωάννα Τούνη αναφέρει ότι «όσον αφορά τον Διαγωνισμό, έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο -που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό- το κόστος ανέρχεται στα 5.000 ευρώ (+ΦΠΑ). Το πακέτο Giveaway περιέχει 1 post (φωτογραφία διαγωνισμού) καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά stories.
Το Giveaway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο Instagram κατά 30.000-90.000 και η προτεινόμενη διάρκεια του διαγωνισμού είναι 2 εβδομάδες. Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας -μεγάλος- διαγωνισμός κάθε φορά, οπότε πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα τη συμφωνία ώστε να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία. Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού, οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Σίγουρα, όμως, η συνολική αξία των επάθλων για τους νικητές θα πρέπει να ξεπερνά τα 3.000 ευρώ. Τέλος, για να φτάσουμε να διεξάγουμε έναν διαγωνισμό στο προφίλ μου, θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια stories ή post, ώστε η εταιρεία σας να είναι πιο οικεία στο κοινό μου. Όποια και εάν επιλέξετε από τις 3 παραπάνω υπηρεσίες (post, story, giveaway) υπάρχει από την πλευρά σας η δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό -που θα ποστάρω η ίδια- στο Instagram ή στο Facebook της εταιρείας σας. Για οτιδήποτε άλλο, πχ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενες, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κ.λπ., θα πρέπει να το συζητήσουμε περαιτέρω, ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας».