Τον αρχικό στόχο για την Αρχική Δημόσια Προσφορά (IPO) αναβάθμισε επί τα βελτίω η διοίκηση της Instacart, η οποία πλέον επιδιώκει την άντληση έως και 616 εκατ. δολαρίων σε «φρέσκα» κεφάλαια.

Η Instacart, μία από τις μεγαλύτερες online εταιρείες παράδοσης λαχανικών στις ΗΠΑ, η οποία ανταγωνίζεται τις Amazon, Doordash κι άλλα μεγαθήρια του κλάδου, γνωστοποίησε ότι θα εκδώσει και θα προσφέρει 14,1 εκατομμύρια νέες μετοχές, σ’ ένα εύρος τιμών από 26 έως 28 δολάρια.

Για τους νυν μετόχους, θα εκδοθούν ακόμη 7,9 εκατομμύρια μετοχές, στο ίδιο εύρος τιμών.

Εάν η τιμολόγηση βρεθεί στο ανώτατο δυνατό σημείο, τότε η διοίκηση θα εξασφαλίσει ένα καθαρό ποσό της τάξης των 616 εκατ. δολαρίων.

Η PepsiCo έχει ήδη δεσμευτεί να αγοράσει μετοχές αξίας 175 εκατ. δολαρίων.

Η IPO της Instacart, η οποία χρονικά τοποθετείται στις 19 Σεπτεμβρίου, αναμένεται να καταστεί μία από τις μεγαλύτερες της Wall Street για το 2023 και θα λάβει χώρα παράλληλα με την αντίστοιχη της βρετανικής Arm, η οποία επιδιώκει να «σηκώσει» 4,87 δισ. δολάρια.

Αναμφίβολα, αυτές οι δύο εισαγωγές θα «τεστάρουν» την αγορά των IPOs, η οποία έχει «παγώσει» το τελευταίο χρονικό διάστημα, λόγω των υψηλών επιτοκίων και του επίμονου πληθωρισμού.

Διαβάστε ακόμη: