Χωρίς τη θετική έκπληξη για την αγορά ολοκληρώθηκε η φετινή Black Friday, σύμφωνα με το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ.
Για ένατη χρονιά, το Ινστιτούτο διερεύνησε τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στη Black Friday και αξιολόγησε τα κυριότερα χαρακτηριστικά της, πραγματοποιώντας έρευνα σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού που πραγματοποιούν εκπτώσεις.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα ευρήματα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ:
Στην φετινή περίοδο της Black Friday συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.
Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους.
Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.
Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία Bora).
Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).
Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.
Κατά τη διάρκεια της Black Friday, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.
Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.
Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.
Διαβάστε ακόμη:
- UBS: Τι δείχνουν τα πονταρίσματα των ξένων στις ελληνικές τράπεζες
- Τσιτσιπάς: Τι λέει ψυχολόγος για τη χθεσινή ανάρτησή του
- Ημέρα γιορτής για την Attica Bank – Η Ελένη Βρεττού χτύπησε το καμπανάκι στο ΧΑ
- Καλάθι Χριστουγέννων: Πρεμιέρα στις 11 Δεκεμβρίου – Ποια προϊόντα περιλαμβάνει