Η IKEA πρόκειται να επενδύσει περισσότερα από 2.2 δισ. δολάρια, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια κατά τη στρατηγική ανάπτυξης στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη επενδυτική «ώθηση» της σουηδικής εταιρείας επίπλων από το «άνοιγμα» στην αμερικανική ήπειρο, πριν από σχεδόν σαράντα χρόνια.

Οι εμπειρίες λιανικής πώλησης παντός καναλιού, όπου οι διαδικτυακές εμπειρίες αγορών αλληλοσυμπληρώνονται με αυτές των εμπειριών εντός του καταστήματος, έχουν γίνει όλο και δημοφιλέστερες υπό το «φως» της «έκρηξης» των διαδικτυακών αγορών.

Η IKEA, ήδη διάσημη για τους προσεκτικά επιμελημένους εκθεσιακούς χώρους και τα μοντέλα διαμερισμάτων στα κορυφαία της καταστήματα, έχει αρχίσει τις κινήσεις προς μία στρατηγική με βάση το παραπάνω γεγονός. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία κυκλοφορεί τακτικά ενημερώσεις στα οικιακά «εργαλεία» προεπισκόπησης επαυξημένης πραγματικότητας. Ως εταιρεία επίπλων, υπάρχει μία πρόσθετη απήχηση στο συνδυασμό αγορών στο κατάστημα και το διαδίκτυο, καθώς οι πελάτες πρέπει να οραματισθούν πώς θα ταιριάζουν τα προϊόντα στα υπάρχοντα σπίτια τους.

Οι επενδύσεις ύψους 2.2 δισ. δολαρίων του λιανοπωλητή θα χρησιμοποιηθούν για διάφορες προσπάθειες, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης νέων μοντέλων καταστημάτων και τοποθεσιών παραλαβής, ενώ, στοχεύει και στη βελτίωση της προσβασιμότητας, διατηρώντας τα προϊόντα προσιτά, τόνισε ο Χάβι Κινιόνες, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής Βιωσιμότητας της IKEA των Ηνωμένων Πολιτειών, μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC.

«Η επένδυση της IKEA θα χρηματοδοτήσει, επίσης, μία συνεχή προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων καταστημάτων, εν μέρει βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση, τις εγκαταστάσεις ηλιακών πάνελ και τους στόλους ηλεκτρικών οχημάτων», τόνισε.

Αυτές οι προσπάθειες θα είναι κρίσιμες για τους κλιματικούς στόχους της εταιρείας. Μέχρι το 2025, η IKEA σχεδιάζει να κάνει τις παραδόσεις στο σπίτι αποκλειστικά μέσω ηλεκτρικών οχημάτων, ένα βασικό μέρος του ευρύτερου σχεδίου για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Διαβάστε ακόμη: