Η Universal Music Group ανακοίνωσε έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις χάρη στην αύξηση των εσόδων από συνδρομές και το merchandising, καθώς η Τέιλορ Σουίφτ παρέμεινε ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα αυξήθηκαν στα 2,93 δισ. ευρώ (3,2 δισ. δολάρια) από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η εταιρεία με έδρα το Χίλβερσουμ της Ολλανδίας. Αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg έκαναν λόγο για 2,88 δισ. ευρώ. Τα έσοδα από το merchandising εκτινάχθηκαν κατά 44% σε σταθερές τιμές το τρίμηνο, ανέφερε.
Οι κορυφαίες πωλήσεις για το τρίμηνο περιλάμβαναν κυκλοφορίες από τις Swift, Billie Eilish, SEVENTEEN, Morgan Wallen και Ae! group, ανέφερε η εταιρεία.
Η μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρεία στον κόσμο, η οποία εκπροσωπεί καλλιτέχνες όπως ο Drake, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από τις συνδρομές αυξήθηκαν κατά 6,9% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, λόγω της αύξησης των παγκόσμιων συνδρομητών και της επίδρασης ορισμένων αυξήσεων των τιμών.
Τα έσοδα από streaming, τα οποία εξαρτώνται από τη διαφημιστική αγορά, μειώθηκαν λόγω της «επιβράδυνσης της ανάπτυξης σε βασικούς συνεργάτες πλατφορμών που βασίζονται στη διαφήμιση, καθώς και των ελλείψεων σε ορισμένες πλατφόρμες που σχετίζονται με το χρονοδιάγραμμα των ανανεώσεων των συμφωνιών», ανέφερε η εταιρεία.
Η Universal Music πιέζει ώστε οι πλατφόρμες να αποζημιώνουν δίκαια τους καλλιτέχνες και έχει ταχθεί υπέρ ενός νέου μοντέλου δικαιωμάτων ροής. Η εταιρεία άρχισε να αποσύρει τη μουσική της από το TikTok που ανήκει στην ByteDance τον Φεβρουάριο, μετά την αποτυχία των συνομιλιών για την παράταση μιας συμφωνίας αδειοδότησης. Τον Μάιο, κατέληξε σε συμφωνία με το TikTok που περιελάμβανε καλύτερες αμοιβές για τους συνθέτες και τους καλλιτέχνες, νέες συμφωνίες προώθησης και προστασία από τη μουσική που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.
Νωρίτερα φέτος, ξεκίνησε μια αναδιοργάνωση με στόχο να εξοικονομήσει 250 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση μέχρι το 2026, μεταξύ άλλων μέσω περικοπών θέσεων εργασίας.