Η Procter & Gamble παρουσίασε εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας στο P&GLifeLab Everyday, στο πλαίσιο της έκθεσης τεχνολογίας Consumer Electronic Show(CES) που φέτος, για πρώτη φορά, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.
Η συναρπαστική πλατφόρμα, η οποία ήταν διαθέσιμη στους συμμετέχοντες στο ψηφιακό CES και στο κοινό, συνδύασε πρωτοποριακές ψηφιακές δυνατότητες και εικονική πραγματικότητα, ώστε να αναδείξει πώς οι καινοτομίες και οι τεχνολογίες που γεννά η σε βάθος κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών, μπορούν να επηρεάσουν την καθημερινότητα 5 δισεκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον πλανήτη.
Ο Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard, δήλωσε «Σε μια περίοδο σημαντικών ανατροπών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο αξιόπιστα προϊόντα κορυφαίων επιδόσεων, προκειμένου να υποστηρίξουν τιςκαθημερινές τους δραστηριότητες.
Η εμπειρία της εικονικής πραγματικότητας στοP&G LifeLab Everyday, δείχνει πώς η τεχνολογία πυροδοτεί τη γέννηση καινοτόμων προϊόντων και πώς εμείς πρωτοπορούμε στο πλαίσιο αυτό, δημιουργώνταςεπώνυμα προϊόντα που κάνουν τη ζωή λίγο πιο εύκολη και το μέλλον λίγο πιο«φωτεινό», κάθε μέρα».Οι επισκέπτες του P&G LifeLab Everyday, είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους avatar για να εισέλθουν στην πλατφόρμα, να εξερευνήσουν το P&GLifeLab και να αλληλεπιδράσουν εικονικά με μια σειρά από τεχνολογίες καικαινοτομίες που φροντίζουν το σπίτι και ταυτόχρονα τον πλανήτη μας. Επιπλέον,παρακολούθησαν βίντεο και παρουσιάσεις για την εξέλιξη των καινοτόμωνπροϊόντων, που δημιουργήθηκαν με γνώμονα τον καταναλωτή.