Η Nestlé μείωσε κατά 1/5 τον αριθμό των παραλλαγών προϊόντων που προσφέρει, προκειμένου να γίνει αποδοτικότερη.
Συνήθως, οι ομάδες καταναλωτικών αγαθών διαθέτουν χιλιάδες παραλλαγές μεγεθών και γεύσεων διαφορετικών προϊόντων. Η Nestlé, η Danone και η Unilever τις έχουν περικόψει, ώστε να απλοποιήσουν τη λειτουργία τους, καθώς προσπαθούν να αυξήσουν τα κόστη για τους καταναλωτές.
Οι μειώσεις της Nestlé προέρχονται τόσο λόγω των περικοπών, όσο και από την εναρμόνιση του χαρτοφυλακίου, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Μαρκ Σνάιντερ, σύμφωνα με το Bloomberg. «Καταλήξαμε με δέκα ή δεκαπέντε παραλλαγές, όπου οι διαφορές ήταν ελάχιστες και στη συνέχεια, προσπαθήσαμε να τις συμπτύξουμε σε μία ή δύο», συμπλήρωσε.
Παράλληλα, προσέθεσε ότι αναμένει πως πιθανότατα, θα κοπεί περίπου ένα επιπλέον 10% των προϊόντων, εφέτος. Το Νοέμβριο, η Nestlé γνωστοποίησε ότι είχε περισσότερα από 100.000 προϊόντα παραλλαγών και το 1/3 από αυτά, αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% των πωλήσεων.
Διαβάστε ακόμη: