Η κεφαλαιοποίηση της Airbus επέστρεψε στα υψηλά επίπεδα προ πανδημίας, καθώς έφθασε στα 100 δισ. ευρώ, χάρη στην ανάκαμψη της αεροπορικής βιομηχανίας και το «μπαράζ» παραγγελιών για νέα αεροσκάφη.

Σήμερα, ενδεικτικά, η μετοχή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο του Παρισιού κινείται στα 127 ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 11.5% από τις αρχές του έτους και φθάνοντας τα 100.41 δισ. ευρώ, σε όρους χρηματιστηριακής αξίας.  Ο «κολοσσός» της αεροναυπηγικής, ο οποίος εδρεύει στην Τουλούζ της Γαλλίας, είχε φθάσει ξανά το ορόσημο των 100 δισ. ευρώ, σε όρους κεφαλαιοποίησης και στις αρχές του 2020.

Ωστόσο, έκτοτε, ακολούθησε μία πτώση άνευ προηγουμένου, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και τα λόκνταουν ανά τον κόσμο ανάγκασαν τις αεροπορικές εταιρείες να «παρκάρουν» τα αεροσκάφη και να σταματήσουν τις παραγγελίες από την Airbus.

Ενώ ο γαλλικός «γίγαντας» προβλέπεται να αυξήσει τις παραδόσεις αεροπλάνων εντός του τρέχοντος έτους, οι ελλείψεις εξαρτημάτων και υλικών έχουν οδηγήσει σε μία εν μέρει πτωτική αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τον ρυθμό πωλήσεων. Ως εκ τούτου, για εφέτος, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕBITDA) αναμένεται να διαμορφωθούν σε 6 δισ. ευρώ, έναντι 5.6 δισ. ευρώ, το 2022.

Διαβάστε ακόμη: