Η Κάρλι Κλος αγοράζει και σώζει από το κλείσιμο το περιοδικό i-D, και αυτό είναι ένα σπουδαίο νέο. Η επιχειρηματική κίνηση του top model έδωσε μεν χαρά στους λάτρεις του i-D, γιατί το περιοδικό θα συνεχίσει να υφίσταται, όμως ανησυχούν για το νέο του στίγμα. Τι γραμμή θα δώσει η Αμερικάνα Κάρλι σε ένα βρετανικό περιοδικό που υπηρέτησε όσο κανένα άλλο το underground, τη street κουλτούρα, τη μόδα και τον αντισυστημικό πολιτισμό;

Όταν κλείσει η συμφωνία, η Κλος θα αναλάβει ρόλο CEO, ενώ ο σημερινός αρχισυντάκτης Alastair McKimm αναβαθμίζεται σε chief creative officer και του global-in-chief. Είναι η δεύτερη φορά που η Κλος εισβάλλει στο τοπίο των περιοδικών ως εκδότρια, καθώς το 2020 ηγήθηκε μιας ομάδας επενδυτών που αγόρασαν μια άλλη Βίβλο, το περιοδικό W. Την τελευταία δεκαετία, το i-D ανήκε στη Vice Media Group, η οποία τον Μάιο υπέβαλε αίτημα πτώχευσης.

Λίγα βιογραφικά της Κάρλι Κλος: Αμερικανίδα, στα 30 top model στα 2000s, Αγγελάκι της Victoria’s Secret, με 40 εξώφυλλα στη Vogue. Έχει το δικό της ριάλιτι μόδας, το πολύ επιτυχημένο Project Runway. Είναι παντρεμένη με τον πάμπλουτο επιχειρηματία Τζόσουα Κούσνερ, μέλος εξ αγχιστείας της οικογένειας Τραμπ, όμως η Κάρλι είναι με τους δημοκρατικούς. Είναι μια λουστρινάτη κυρία. 

Ποιο είναι το i-D και γιατί ανησυχούν οι φετιχιστές των περιοδικών, καθώς περνάει στα χέρια της Κάρλι Κλος

Ιδρύθηκε από τον φωτογράφο Τέρι Τζόουνς, καλλιτεχνικό διευθυντή της Vogue για πέντε χρόνια, ο οποίος παράτησε τα «μεγαλεία», για να κάνει τα δικά του. Το πρώτο τεύχος κυκλοφόρησε το 1980: σαράντα σελίδες δεμένες με συρραπτικό, ένα φανζίν για μύστες. Το όνομά του παράπεμπε στο κόνσεπτ των δημιουργών του: i-D ίσον «αναζήτηση ταυτότητας». Η συνέχεια του υπήρξε εντυπωσιακή, αφού εξελίχτηκε σε ένα ευαγγέλιο των ανήσυχων νιάτων όλου του κόσμου. Κατέγραψε τη ζωή, τις τάσεις, τη μουσική, την τέχνη, τον πολιτισμό, τη μόδα, τα κινήματα του δρόμου και των υπογείων. Έννοια των συντακτών του να ανακαλύψουν τα δημιουργικά πρόσωπα που δεν θα απασχολούσαν τον καθεστωτικό Τύπο. 

Χαρακτηριστικό του περιοδικού υπήρξαν τόσο το πρωτοποριακό layout και οι «βρόμικες» φωτογραφίες (με την έννοια του straight up) όσο και τα εξώφυλλα, όπου ο εκάστοτε φωτογραφιζόμενος έκλεινε το ένα του μάτι. Από τη «βιτρίνα» του πέρασαν όλοι οι σταρ της ποπ κουλτούρας, ανάμεσά τους και η Κάρλι, και εκατοντάδες celebrities, κάποιοι πριν τους ανακαλύψουν οι πολλοί. 

Διαβάστε ακόμη: