Η πρώτη έρευνα αναφορικά με το γεγονός των κριτικών προς την εταιρεία, ανήκει στον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό «Compare the Market» και η οποία ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου.
Στην παρούσα, η Hyundai αναδείχθηκε ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα καλύτερα λόγια.
Η δεύτερη είναι της εταιρείας ερευνών «NewsRelate» που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο.
Στην έρευνα, η Hyundai κατατάσσεται, ανάμεσα στις 10 πιο δημοφιλείς μάρκες, ως η αγαπημένη καθώς συγκεντρώνει τα περισσότερα θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο τόσο σε απόλυτους αριθμούς, όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν την κάθε μάρκα. Ακόμη, κορυφαία είναι η θέση της Hyundai και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις.
«Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια.
Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχη της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους και επιπλέον, την απολαυστική οδήγηση – τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση.
Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος είναι έκδηλος», ανέφερε ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς.
Ο Νάσος Δέδες, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Hyundai Ελλάς ανέφερε πως «η σημερινή καταξίωση της Hyundai στις καρδιές των Ελλήνων είναι το ωραιότερο επιστέγασμα και επιβεβαίωση της διαρκώς ανοδικής εμπορικής πορείας στην ελληνική αγορά.
Το 2021 λανσάραμε τις «μηχανές συγκίνησης» που υπογράφουν με το γράμμα Ν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai, το εμπνευσμένο οικογενειακό Crossover Bayon, όπως και τη νέα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γενιά του Tucson, που βραβεύθηκε ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα το 2022.
Η νέα χρονιά θα δώσει ακόμη περισσότερες αφορμές για θετικά συναισθήματα στο ελληνικό κοινό, με πρωτοποριακά μοντέλα και εμπειρίες που θα μας ενθουσιάσουν όλους».
Η Ελλάδα ήταν η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα στην οποία ήταν διαθέσιμα τα αυτοκίνητα της Hyundai, ενώ η Hyundai Ελλάς έχει βραβευθεί από την Hyundai Motor Company τόσο ως ο Καλύτερος Εισαγωγέας παγκοσμίως, όσο και με πανευρωπαϊκές διακρίσεις στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών.