Η Hermes, η οποία συνήθως επιδεικνύει ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις που «βαραίνουν» τους ομότιμους οίκους πολυτελών ειδών, θα δείξει πιθανότατα το αποτύπωμα της επιβράδυνσης του κλάδου στα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο.

Η εταιρεία παρασκευής των τσαντών Birkin πρόκειται να ανακοινώσει την πιο αδύναμη τριμηνιαία αύξηση των εσόδων της από τα τέλη του 2021, στα στοιχεία για τις πωλήσεις που αναμένεται να δημοσιεύσει την Πέμπτη.

«Το αδιαμφισβήτητο προβάδισμα της Hermes όσον αφορά την ανθεκτικότητα στον τομέα των πολυτελών ειδών αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση των τελευταίων τριμήνων», δήλωσε στο Bloomberg Intelligence η αναλύτρια Deborah Aitken.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 10,5% το τρίτο τρίμηνο, η οποία θα μπορούσε να θεωρηθεί ως «αισιόδοξη», πρόσθεσε η Aitken.

Η Hermes ξεπέρασε τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της κατά το δεύτερο τρίμηνο – την ώρα που η LVMH κινούνταν κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για την αύξηση των εσόδων και η Burberry προειδοποιούσε για την κερδοφορία της – αλλά η ικανότητά της να αντιστέκεται στις πιέσεις, που δέχεται ολόκληρος ο κλάδος, χάρη στην πιστή πελατειακή της βάση τίθεται πλέον υπό αμφισβήτηση.

Ακόμα και η Hermes είναι απίθανο να μείνει ανεπηρέαστη από τις τάσεις επιδείνωσης της ζήτησης στην Κίνα, έγραψε σε note της η αναλύτρια της UBS, Zuzanna Pusz. Η επιβράδυνση της ζήτησης για αγαθά πολυτελείας έχει ενταθεί, όπως έδειξε η πτώση των πωλήσεων της LVMH το τρίτο τρίμηνο, και η καταναλωτική εμπιστοσύνη της Κίνας έχει επιστρέψει σε πανδημικά χαμηλά επίπεδα, σημείωσε η Aitken.

Η οργανική αύξηση των εσόδων της Hermes στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, εκτός της Ιαπωνίας, πιθανόν να επιβραδύνθηκε στο 2,3% το τρίμηνο από 10,2% την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Το τμήμα μεταξιού και κλωστοϋφαντουργίας και ο κλάδος των ρολογιών πιθανόν να είδαν πτώση στις πωλήσεις τους, συνεχίζοντας την καθοδική τάση που εκδηλώθηκε το δεύτερο τρίμηνο.

Τούτου λεχθέντος, οι επιδόσεις της εταιρείας αναμένεται να είναι σχετικά σταθερές σε σύγκριση με τους περισσότερους ανταγωνιστές της. Η οργανική αύξηση των πωλήσεων σε ολόκληρο τον όμιλο προβλέπεται ότι θα φτάσει ακόμη και σε διψήφιο ποσοστό, υποβοηθούμενη από τα νέα σχέδια, τις τιμές και τις λίστες αναμονής.

«Η Hermes θα συνεχίσει να υπεραποδίδει έναντι των ανταγωνιστών της στον κλάδο λόγω της διαρκούς ζήτησης για τις εμβληματικές τσάντες της και της αποκλειστικής πελατειακής της βάσης, ακόμη και όταν οι τομείς που βασίζονται στον όγκο πλήττονται στο τρέχον καταναλωτικό περιβάλλον», δήλωσε στο Bloomberg News ο αναλυτής της Alphavalue Jie Zhang.

Διαβάστε ακόμη: