Η έκφραση «Μια εικόνα, χίλιες λέξεις», η οποία χρησιμοποιείται για να διατυπώσει την υπεροχή της εικόνας στην απεικόνιση σύνθετων εννοιών ή συναισθημάτων σε σχέση με την λεκτική περιγραφή, ταιριάζει ιδανικά σε αυτή τη φωτογραφία.

Απεικονίζεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Porsche και δείχνει μια αγωνιστική 917 – συγκεκριμένα το μοντέλο 023 που κέρδισε στο LeMans το 1970 – να «ρεμβάζει» στις διάσημες λευκές ταράτσες της Σαντορίνης, με θέα την Καλντέρα.

Porsche

Η γερμανική εταιρεία κάνει λόγο για εικόνα που εμπνέει, αναδεικνύοντας το κάλλος του αυτοκινήτου και του ελληνικού νησιού.

Αποτελεί έμπνευση του Tom Wheatley, ενός Άγγλου φωτογράφου, που συνεργάζεται με κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ αυτών και η Porsche. Παρότι δείχνει πραγματική είναι επεξεργασμένη στο photoshop, όπως και οι άλλες δύο που βλέπετε και, δημοσιεύτηκαν πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2019.

Τέσσερα χρόνια μετά, η κεντρικη φωτογραφία του θέματος είναι η βασική εικόνα στην ιστοσελίδα της Porsche στην ενότητα «Culture» και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου δημοσιεύτηκε τότε, τη συνοδεύει η λεζάντα: «Είναι η εντύπωσή μας ή όλοι έχουν πάει για διακοπές στην Ελλάδα;».

Porsche

Οι δημιουργίες του Tom Wheatley θεωρούνται πρωτοποριακές και, κάθε χρόνο, οι επεξεργασμένες εικόνες του, πρωταγωνιστούν στα Μέσα των εταιρειών που συνεργάζεται.

Όσο για την Porsche 917, θεωρείται αυτοκίνητο-θρύλος. Κατασκευάστηκε σε μόλις 65 μονάδες και είναι ένα από τα διασημότερα αγωνιστικά της φημισμένης μάρκας από τη Στουτγάρδη.

Διαβάστε περισσότερα