Η DHL Supply Chain σχεδιάζει να επενδύσει 130 εκατ. ευρώ (150 εκατ. δολάρια) σε ένα νέο logistics hub στο Ριάντ, στοιχηματίζοντας στη στρατηγική της Σαουδικής Αραβίας να εξελιχθεί σε περιφερειακή πύλη εμπορίου.

Η κατασκευή της αποθήκης αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο έτος, όπως δήλωσε σε συνέντευξη ο Όρκουν Σαρουχανογλού, διευθύνων σύμβουλος της DHL SupplyChain για τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Η εγκατάσταση, που θα βρίσκεται στη Ζώνη Ολοκληρωμένων Ειδικών Logistics δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο King Khalid, αναμένεται να λειτουργήσει το 2027, πρόσθεσε.

Η Σαουδική Αραβία έχει χαλαρώσει τους κανόνες για ξένες επενδύσεις, επιδιώκοντας να προσελκύσει πολυεθνικές πέρα από τον ενεργειακό τομέα, στο πλαίσιο του Vision 2030 του πρίγκιπα διαδόχου Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν. Η κυβέρνηση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα logistics, επιδιώκοντας να τοποθετήσει το βασίλειο ως κόμβο εμπορίου που θα συνδέει την Ασία, την Ευρώπη και την Αφρική.

«Αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα της επένδυσης των 500 εκατ. ευρώ του ομίλου μας στη Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Σαρουχανογλού σε διαδικτυακή συνέντευξη το Σάββατο. «Οι περισσότεροι από τους παγκόσμιους και περιφερειακούς πελάτες μας βρίσκονται ήδη στη Σαουδική Αραβία».

Το νέο hub, έκτασης 78.000 τετραγωνικών μέτρων (840.000 τετραγωνικά πόδια), θα εξυπηρετεί πελάτες της DHL στους κλάδους τεχνολογίας, ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλους ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς.

Η DHL, η οποία ήδη συνεργάζεται με τη Saudi Aramco μέσω της κοινοπραξίας ASMO, εξετάζει περαιτέρω επέκταση στο βασίλειο, χωρίς όμως να αποκαλύπτει λεπτομέρειες. Ο Σαρουχανογλού ανέφερε ότι η Σαουδική Αραβία αποτελεί πλέον τη χώρα με τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης για την εταιρεία στη συγκεκριμένη περιφέρεια. Το hub του Ριάντ αναμένεται να στηρίξει το εγχώριο και περιφερειακό εμπόριο και να προσφέρει χώρο για παραγωγικές και διανεμητικές δραστηριότητες.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο δεσμευμένος διάδρομος προς το Διεθνές Αεροδρόμιο King Khalid θα μπορούσε να μειώσει τους χρόνους εκτελωνισμού, ενώ ορισμένοι διεθνείς πελάτες εξετάζουν ήδη τη μεταφορά μεγαλύτερου μέρους της περιφερειακής διανομής τους στη Σαουδική Αραβία.

Διαβάστε ακόμη: