Η Burberry έκανε μια νέα ενέργεια στον κλάδο των παιχνιδιών αφού ξεκίνησε μια σειρά από νέα επώνυμα ψηφιακά skins για το μεγαλύτερο βιντεοπαιχνίδι της Κίνας «Honor of Kings».Το «Honor of Kings» είναι ένα ανταγωνιστικό βιντεοπαιχνίδι για πολλούς παίκτες, το οποίο είναι τόσο δημοφιλές στην Κίνα, γεγονός που ώθησε την εταιρεία στην οποία ανήκει να περιορίσει τον αριθμό των παικτών πολλές φορές.
Η Burberry συνέχισε την αυξανόμενη σύνδεση της βιομηχανίας μόδας πολυτελείας με τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, δημιουργώντας δύο αποκλειστικά skins για το παιχνίδι.Τα skins έχουν σχεδιαστεί για τον δημοφιλή γυναικείο χαρακτήρα Yao, με το πρώτο να διαθέτει ένα κλασικό βαμβακερό παλτό με την υπογραφή της μάρκας Burberry.
Η δεύτερη στολή έχει ληφθεί από τη συλλογή της άνοιξης/του καλοκαιριού του 2021 της Burberry, η οποία διαθέτει “βασιλικό” μπλε χρώμα και κρυστάλλινο γιλέκο.Κάθε skin θα είναι διαθέσιμο προς όλους τους παίκτες για να το αγοράσουν online ή να πραγματοποιήσουν αγορές στα καταστήματα στην ηπειρωτική Κίνα.
Η Κίνα είναι η νούμερο 1 αγορά παιχνιδιών στον κόσμο που αντιπροσωπεύει το 25% της παγκόσμιας αγοράς,
ενθαρρύνοντας τα brands να βρουν τρόπους να συνδέονται με το κοινό σε αυτά τα παιχνίδια, εκατομμύρια άνθρωποι που παρακολουθούν ζωντανές εκδηλώσεις esports μέσω live-stream καναλιών, όπως το Twitch.
Μάρκες όπως η Prada και η Louis Vuitton έχουν ήδη συνεργαστεί με τεράστια franchise παιχνιδιών, με την τελευταία να κυκλοφορεί μια σειρά από φυσικά προϊόντα και παιχνίδια σε συνεργασία με το League of Legends, καθώς και να χορηγεί ένα τουρνουά που παρακολούθησαν περισσότεροι από 100 εκατομμύρια θαυμαστές.Η Burberry έχει επίσης κυκλοφορήσει στο παρελθόν δύο δικά της βιντεοπαιχνίδια, Ratberry και B Bounce, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την αφοσίωση των θαυμαστών και την επισκεψιμότητα τους στα καταστήματα και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.