Μπορεί η Meta να μην δραστηριοποιείται πλέον στην Κίνα ωστόσο η εταιρεία απολαμβάνει μεγάλη ανάπτυξη που προέρχεται από τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο.
Στην έκθεση οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη, η Meta είπε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, καταδεικνύοντας την ικανότητα της εταιρείας να αντιμετωπίσει μια δύσκολη αγορά ψηφιακών διαφημίσεων καλύτερα από μικρότερους ανταγωνιστές όπως το Snap και το X, παλαιότερα γνωστά ως Twitter.
Η Σούζαν Λι, η επικεφαλής οικονομικών της Meta, είπε σε αναλυτές σχετικά με τα αποτελέσματα ότι οι κινεζικές εταιρείες διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο αυτό το τρίμηνο, συνεχίζοντας μια τάση από τις πρόσφατες περιόδους.
Το διαδικτυακό εμπόριο και τα τυχερά παιχνίδια «ωφελήθηκαν από τις δαπάνες μεταξύ των διαφημιζόμενων στην Κίνα που προσεγγίζουν πελάτες σε άλλες αγορές», είπε η Λι. Αυτό σημαίνει ότι οι κινεζικές εταιρείες ξοδεύουν πολλά χρήματα στις πλατφόρμες της Meta όπως το Facebook και το Instagram για να στείλουν στοχευμένες διαφημίσεις στα δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.
Μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών της Meta, η Λι είπε ότι η κατηγορία του υπόλοιπου κόσμου παρουσίασε την ισχυρότερη ανάπτυξη, στο 36%. Ακολουθεί η Ευρώπη με 35%, ακολουθούμενη από την Ασία-Ειρηνικό με 19% και τη Βόρεια Αμερική με 17%. Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τη Νότια Αμερική και η Λι είπε ότι η Κίνα ήταν ένας μεγάλος λόγος για την ταχεία επέκταση.
Το Facebook, μαζί με την Google και το Twitter, είναι όλα αποκλεισμένα στην Κίνα λόγω του Μεγάλου Τείχους προστασίας της χώρας. Το Facebook και οι σχετικές του εφαρμογές δεν ήταν προσβάσιμες εκεί από το 2009.
Ωστόσο, η Meta έχει δει μια «μακροπρόθεσμη τάση συνολικής ανάπτυξης» από την αγορά της Κίνας, είπε η Λι, αν και υπήρξαν ορισμένες «περίοδοι αστάθειας». Για παράδειγμα, είπε ότι τα δύο τελευταία χρόνια αμαυρώθηκαν από υψηλότερα έξοδα αποστολής που προέκυψαν από την πανδημία του Covid, η οποία έφερε επίσης αυστηρούς κανόνες κλειδώματος στην Κίνα.
Αλλά με την Κίνα να ανοίγει περισσότερο φέτος και τα προβλήματα της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας να χαλαρώνουν, οι κινεζικές εταιρείες προσπαθούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε όλο τον κόσμο και χρησιμοποιούν το Meta ως σημαντικό εργαλείο.