Μετά την Prada και τη Fendi, η Hugo Boss θα γίνει σύντομα η επόμενη εταιρεία ειδών πολυτελείας, που θα επεκταθεί στην αγορά για τα κατοικίδια ζώα, λανσάροντας μοντέρνα ρούχα και αξεσουάρ για πιο κομψά τετράποδα.
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η εταιρεία, είπε ότι θα συνάψει αποκλειστική παγκόσμια πενταετή συμφωνία με τη θυγατρική του Ομίλου Kanine, Kanine Pets World Limited, όπου θα σχεδιάζει, θα παράγει και θα διανέμει μια ολόκληρη σειρά προϊόντων για σκύλους, συμπεριλαμβανομένων ρούχων, αξεσουάρ, οικιακών προϊόντων και παιχνιδιών.
Ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της Hugo Boss, δήλωσε ότι η εταιρεία ελπίζει να αξιοποιήσει την «εκτεταμένη εμπειρία του συνεργάτη της στην έντονα αναπτυσσόμενη αγορά προμηθειών για σκύλους premium» και σύντομα θα προσφέρει «προϊόντα υψηλής ποιότητας σε πελάτες παγκοσμίως».
Η πρώτη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Αύγουστο του 2022. Στη συνέχεια ο οίκος θα κυκλοφορεί δύο συλλογές το χρόνο.
Τα νέα προϊόντα της Hugo Boss για τα τετράποδα θα είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Good news for you and your dogs! Under a license agreement with the Kanine Group, BOSS will soon feature apparel, accessories, home products, and toys for dogs. The collection will be available at https://t.co/eo8icbWJTo and https://t.co/OSdiblNcEQ. More: https://t.co/h483HLUoCq pic.twitter.com/tjlD0eNEUW
— HUGO BOSS Corporate (@HUGOBOSS) May 9, 2022
Αύξηση πωλήσεων
Η Hugo Boss κατέγραψε αύξηση 17 τοις εκατό στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σε σχέση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία, αντικατοπτρίζοντας αυτό που ένας αναλυτής περιγράφει ως «καλά εκτελεσμένη στρατηγική rebranding».
Οι συναλλαγματικές πωλήσεις αυξήθηκαν στα 820 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (772 εκατομμύρια ευρώ), λόγω των βασικών αγορών της γερμανικής μάρκας πολυτελείας στην Ευρώπη και την Αμερική, οι οποίες αυξήθηκαν 21% και 17% αντίστοιχα σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2019.
Η σημαντική αγορά της Κίνας, ωστόσο, απέτυχε να αποδώσει για τη μάρκα λόγω των αυστηρών περιορισμών Covid στις ώρες λιανικής διαπραγμάτευσης προς το τέλος του τριμήνου, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 1 τοις εκατό την ίδια συγκρίσιμη περίοδο.
Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η Hugo Boss ξεκίνησε μια καμπάνια αλλαγής επωνυμίας που περιλαμβάνει δύο παγκόσμιες διαφημιστικές καμπάνιες με αστέρια και μια ανανέωση ιστότοπου για να προωθήσει τη στροφή της προς πιο casual νέα σχέδια.
«Οι εκστρατείες είχαν καλή απήχηση και στις δύο περιοχές λόγω της έντονης εκπροσώπησης Ευρωπαίων και Αμερικανών διασημοτήτων και αθλητών, όπως η Hailey Bieber, η Kendall Jenner και ο Anthony Joshua», είπε.