Με σημαντική άνοδο κινούνται οι μετοχές της δεύτερης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο, Heineken καθώς η εταιρεία διατήρησε τις προοπτικές της για το 2023. Συγκεκριμένα, ο Ολλανδικός όμιλος που κατασκευάζει τις κορυφαίες σε πωλήσεις μπύρες Heineken, Sol και Tiger, δήλωσε ότι κέρδισε περισσότερα χρήματα το τρίτο τρίμηνο της οικονομικής της χρήσης παρά τη μείωση του όγκου, χάρη στις υψηλότερες τιμές και στους καταναλωτές που επέλεξαν πιο ακριβά lager προϊόντα.
Συνολικά, τα έσοδα και οι όγκοι του τριμήνου ήταν σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις προσδοκίες της αγοράς, με χειρότερες από τις αναμενόμενες μειώσεις στην περιοχή της Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Ανατολικής Ευρώπης να αντισταθμίζονται από ελαφρώς καλύτερους από τους προβλεπόμενους όγκους σε Λατινική Αμερική και Ασία-Ειρηνικό.
Ο διευθύνων σύμβουλος Dolf van den Brink δήλωσε ότι η Heineken βλέπει βελτιωμένες τάσεις όγκου στις μισές αγορές της και ότι κατέχει μερίδιο αγοράς λίγο περισσότερο από το μισό. «Ενώ η τιμολόγηση με βάση τον πληθωρισμό μειώνεται, παρατηρούμε μια επιβράδυνση της καταναλωτικής ζήτησης σε διάφορες αγορές που αντιμετωπίζουν δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες», είπε ο ίδιος. Σημειώνεται, τέλος, ότι τα κέρδη σε επίπεδο α’ εξαμήνου έχουν υποχωρήσει κατά 22% σε προσαρμοσμένη βάση ενώ η κατανάλωση μπύρας μειώθηκε το ίδιο διάστημα περισσότερο από το αναμενόμενο, καθώς οι τιμές αυξήθηκαν σχεδόν 13%.