Ενώ το 45% του συνόλου των καταναλωτών αναμένεται να μειώσει τις δαπάνες του αυτό το Halloween, οι Millennials αναμένεται να κάνουν τις περισσότερες αγορές, σύμφωνα με νέα στοιχεία από την εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Jungle Scout.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα, το 41% των Millennials δήλωσαν ότι αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από πέρυσι για αποκριάτικα είδη. Ο αριθμός αυτός έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις γενιές Gen X και Baby-Boomer, όπου το 52% και το 50% αντίστοιχα αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα.

Γιατι υπάρχει αυτή η έξαρση στους Millennials

Η Jungle Scout σημειώνει ότι οι Μillennials (γεννημένοι μεταξύ 1981 και 1996) έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών σε σύγκριση με τις άλλες γενιές, γεγονός που πιθανότατα εξηγεί τις αυξημένες αναμενόμενες δαπάνες.

Οι Boomers φαίνεται να είναι οι πιο συνεπείς σε σχέση με τις συνήθειες που έχουν αναπτύξει όλο τον προηγούμενο χρονικό διάστημα, καθώς το 43% αναμένει να ξοδέψει περίπου τα ίδια χρήματα για τις Απόκριες φέτος με αυτά που δαπάνησε το 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι προγραμματισμένες δαπάνες της Gen Z ανταποκρίνονται περισσότερο στη συνολική καταναλωτική διάθεση, με το 47% αυτών να σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα. 

Από πού ψωνίζουν

Το Amazon είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για κοστούμια, αξεσουάρ διακόσμησης, βρώσιμα είδη και γλυκά, με το 44% των καταναλωτών να δηλώνει ότι συνήθως ψωνίζει πρώτα από εκεί. Μάλιστα οι Gen Z-ers σε ποσοστό 56% και οι Millennials με 58% εμφανίζουν τα δύο υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τις υπόλοιπες γενιές, ως προς τη σαφή προτίμησή τους στο Amazon για τις online αποκριάτικες αγορές τους. Ενώ τα εξειδικευμένα καταστήματα λιανικής πώλησης αποκριάτικων ειδών, όπως το Spirit Halloween και το Party City, μπορεί να είναι δημοφιλείς προορισμοί για αγορές που αφορούν μεμονωμένες περιπτώσεις, μόνο το 10% των καταναλωτών στρέφεται πρώτα στους ιστότοπούς τους όταν αναζητά προϊόντα για μία εκ των μαζικότερων αμερικανικών εορτών – μετά την 4η Ιουλίου, των Ευχαριστιών και φυσικά τα Χριστούγεννα – και μάλιστα ήδη από τον Αύγουστο.

Τι αναζητούν

Το Keyword Scout, το εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών της Jungle Scout, δείχνει ότι ο αριθμός των αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών για «αποκριάτικα κοστούμια» στο Amazon αυξήθηκε σχεδόν 180% μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας ημέρας του Αυγούστου. Οι «αποκριάτικες στολές για ενήλικες» σημείωσαν τεράστια αύξηση 395% κατά την ίδια χρονική περίοδο. Ο όγκος αναζήτησης και για τους δύο αυτούς όρους ήταν επίσης σημαντικά υψηλότερος σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με την έρευνα της Jungle Scout, μάλιστα, η στολή καουμπόισσας εμπνευσμένη από την Barbie, αναμένεται να συγκεντρώσει τις περισσότερες προτιμήσεις για το δυναμικό γυναικείο κοινό.

Διαβάστε ακόμη: