H Hyatt Hotels Corporation πραγματοποίησε ενημέρωση σχετικά με τα σχέδια ισχυρής ανάπτυξης των Hyatt με περισσότερα από 35 προγραμματισμένα ξενοδοχεία και θέρετρα πολυτελείας σε όλο τον κόσμο ως το 2025 στα Park Hyatt, Grand Hyatt, Miraval, Alila, Andaz, Thompson Hotels, και The Unbound Collection από επωνυμίες της Hyatt, καθώς και επωνυμίες της Inclusive Collection, Zoëtry Wellness & Spa Resorts και Dreams Resorts & Spas.
Διατηρώντας την προσέγγισή της που βασίζεται λιγότερο στην ακίνητη περιουσία, η Hyatt διπλασίασε τον αριθμό δωματίων πολυτελείας και τετραπλασίασε τον αριθμό δωματίων lifestyle σε μόλις πέντε χρόνια. Με 70% αναβάθμιση των δωματίων της στις κατηγορίες πολυτελείας και άνω, το χαρτοφυλάκιο της Hyatt αναπτύχθηκε, προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες για καταλύματα και θέρετρα πολυτελείας, ενώ παράλληλα διατηρεί με συνέπεια την κορυφαία της ποιότητα, τις εξατομικευμένες εμπειρίες και την εξυπηρέτηση με ειδικές πινελιές.
Σε γενικές γραμμές, ο ταξιδιωτικός και τουριστικός τομέας αναμένεται να σημειώσουν αύξηση κατά προσέγγιση 12% του παγκόσμιου ΑΕΠ έως το 2033, σύμφωνα με αναφορά του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού. Με τη σειρά του, το χαρτοφυλάκιο της Hyatt επεκτείνεται, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση σε νέες διεθνείς αγορές. Αυτό περιλαμβάνει το άνοιγμα των ξενοδοχείων Park Hyatt στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό και τη Μαλαισία, την επέκταση της επωνυμίας Thompson Hotel στην Ευρώπη με τα πρώτα ακίνητα στην Αυστρία και την Ιταλία, την ανάπτυξη της επωνυμίας Andaz στην Αμερική με το πρώτο της ξενοδοχείο στην Καραϊβική, τα πρώτα ακίνητα της The Unbound Collection από τη Hyatt στις σκανδιναβικές χώρες και την Ινδία, καθώς και την ανάπτυξη της Hyatt στις υπηρεσίες ξενοδοχείων πολυτελείας στο δημοφιλή προορισμό της Πορτογαλίας, με τα προγραμματισμένα ανοίγματα των Andaz Lisbon και Dreams Madeira Resort, Spa & Marina.
«Η προσθήκη των νέων αυτών ξενοδοχείων προσεχώς σε ολόκληρο το διεθνές μας χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών διαμονής πολυτελείας σε περιζήτητους προορισμούς όπου οι ταξιδιώτες επιθυμούν περισσότερο να πάνε ενισχύει την ηγετική μας θέση στον χώρο αυτό», δήλωσε ο Mark Vondrasek, Ανώτατο Εμπορικό Στέλεχος της Hyatt. «Η συνεχής, στοχευμένη μας ανάπτυξη κατά το ερχόμενο έτος θα ακολουθήσει μια προσέγγιση που καθοδηγείται από βαθιά γνώση, που έχει ως επίκεντρο το να αφουγκραζόμαστε τους επισκέπτες μας, τους πελάτες μας και τα μέλη της World of Hyatt και τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες καθώς αυτές εξελίσσονται, όπως είναι η αυξανόμενη επιθυμία για συναρπαστικές και ξεχωριστές εμπειρίες που θέτουν ως προτεραιότητα την ευεξία.»