LIFESTYLE

Gucci: Ακούγεται οτι ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele αποχωρεί

Εκτός Kering αναμένεται ότι θα βρεθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci Alessandro Michele, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το Reuters, ενώ η ανακοίνωση θεωρείται θέμα χρόνου να βγει επίσημα.

Εκτός Kering αναμένεται ότι θα βρεθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci Alessandro Michele, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το Reuters, ενώ η ανακοίνωση θεωρείται θέμα χρόνου να βγει επίσημα.

Ο Alessandro Michele, που έδωσε νέα πνοή στην Gucci από το 2015, οπότε και ανέλαβε τη θέση του φέρεται ότι είχε κόντρα με τη διοίκηση της Kering, με αποτέλεσμα την αποχώρησή του από την εταιρεία. Μέχρι στιγμής και οι δύο πλευρές αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα σενάρια.

Η αποχώρηση του Michele δημοσιεύτηκε πρώτα από το WWD, που επικαλέστηκε ανώνυμες πηγές.

Την Τετάρτη η μετοχή της Gucci ξεκίνησε να διαπραγματεύεται με κέρδη 2%, ωστόσο στη συνέχεια υποχώρησε. Πάντως οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι ένας νέος σχεδιαστής μπορεί να βοηθήσει να αυξηθούν οι πωλήσεις.

«Μετά από επτά χρόνια επικεφαλής της δημιουργικής μηχανής της Gucci, μπορεί να είναι καιρός για αλλαγή και η συναίνεση των θεσμικών επενδυτών φαίνεται ότι καταλήγει ότι χρειάζεται νέα προσέγγιση για την αναζωπύρωση της επωνυμίας» υποστήριξαν οι αναλυτές της RBC σε σημείωμά τους. Όπως εκτιμούν, η αλλαγή στο δημιουργικό κομμάτι της Gucci ενδέχεται να αποβεί θετική από την αγορά και τις δημόσιες μετοχές της Kering.

Ο Ιταλός Alessandro Michele, πρώην σχεδιαστής αξεσουάρ, ανέλαβε τον κορυφαίο δημιουργικό ρόλο στην Gucci το 2015 και κατάφερε να αναβιώσει την δημοφιλία της μάρκας. Την περίοδο 2015-2019, μαζί και με τον CEO της Gucci Marco Bizzarri, επέβλεψαν μια περίοδο ραγδαίας ανάπτυξης, όπου τα κέρδη αυξήθηκαν σχεδόν τέσσερις φορές και τα έσοδα σχεδόν τριπλασιάστηκαν.

Σύμφωνα με το WWD, πηγή δήλωσε ότι ζητήθηκε από τον Alessandro Michele μεγάλη αλλαγή στον σχεδιασμό, προκειμένου να τονωθεί η μάρκα, όμως ο ίδιος δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα. Την ίδια ώρα, ο CEO της Kering Φρανσουά Ανρί – Πινό έψαχνε έναν ρυθμό αλλαγής για το brand.

Διαβάστε ακόμη: