Θετικό πρόσημο καταγράφει η σεζόν του 2025 για την Grecotel, με την αυξημένη ζήτηση να αποδίδεται σε δύο βασικούς παράγοντες: τον συνεχή εκσυγχρονισμό των μονάδων και την ανάδειξη της εμπειρίας διαμονής που ενισχύθηκε σημαντικά μετά την «επανεκκίνηση» του τουρισμού στην εποχή μετά την πανδημία.
Η κ. Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου, αναφέρει ότι η στρατηγική του 2025 επικεντρώνεται στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος για διαμονή, την εμβάθυνση της πελατειακής εμπειρίας και τη θωράκιση του brand Grecotel.
Διπλός επενδυτικός άξονας – Στο επίκεντρο ο άνθρωπος και το προϊόν
Η προσέγγιση της Grecotel για την ποιοτική αναβάθμιση βασίζεται σε δύο παράλληλους άξονες:
- Επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνολογία:
Ο όμιλος στηρίζει την ανάπτυξή του στο προσωπικό του, εισάγοντας ψηφιακά εργαλεία αιχμής και λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινής λειτουργίας και της σχέσης με τον πελάτη. - Επενδύσεις σε υποδομές και επέκταση του χαρτοφυλακίου:
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα πενταετές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 550 εκατ. ευρώ (έως το 2029) που προβλέπει την ανακαίνιση όλων των ξενοδοχείων του ομίλου και τη δημιουργία νέων μονάδων, είτε με εξαγορές, είτε με από την αρχή ανάπτυξη σε ιδιόκτητα παραθαλάσσια ακίνητα.
Σεζόν 2025: Μετατοπίσεις, σταθερότητα και all inclusive
Η φετινή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό χαρακτηρίζεται από:
- Μετατόπιση της ζήτησης εκτός Ιουλίου – Αυγούστου προς Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο
- Μείωση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και ενίσχυση των προγραμματισμένων ταξιδιών
- Αύξηση της προτίμησης σε all inclusive μοντέλα, με σημαντική ζήτηση για πολυτελείς επιλογές, όπως τα Grecotel LuxMe
Η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Κως και η Αθήνα είναι οι προορισμοί με ισχυρότερη δυναμική, ενώ η Μύκονος και η Πελοπόννησος υστερούν σε απόδοση, παρά τις υποδομές και τις δυνατότητές τους.
Ο ελληνικός τουρισμός ωριμάζει, αλλά δεν συνοδεύεται από ανάλογες υποδομές
Η Δασκαλαντωνάκη τονίζει ότι η ποιότητα των δημόσιων υποδομών παραμένει ο μεγάλος αδύναμος κρίκος του ελληνικού τουρισμού. Παρά την πρόοδο, ειδικά στα αεροδρόμια, διαπιστώνονται ακόμη ασυμμετρίες που επηρεάζουν την εμπειρία των επισκεπτών, όπως:
- Υποδομές χαμηλής δυναμικότητας σε μικρότερους προορισμούς
- Ελλιπές οδικό δίκτυο και προβλήματα στάθμευσης
- Ανεπαρκής λειτουργία επαρχιακών νοσοκομείων, που επηρεάζει το αίσθημα ασφάλειας
- Διαχείριση απορριμμάτων και ύδρευσης που δεν ανταποκρίνονται στο επίπεδο των προσδοκιών
Επενδύσεις με επίκεντρο την ποιότητα και τη συνέπεια στον επισκέπτη
Η Grecotel, με συνεπή στρατηγική και προσανατολισμό στην εμπειρία του πελάτη, προχωρά στη νέα σεζόν με στόχο να ενισχύσει την ταυτότητά της ως ηγέτιδα δύναμη στον ελληνικό τουρισμό. Παρά τις προκλήσεις, η σταθερή πορεία, η καινοτομία και η ποιότητα υπηρεσιών διαμορφώνουν ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επόμενη μέρα.
Διαβάστε ακόμη:
- Νικόλ Κίντμαν: Οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα – Το φωτογραφικό άλμπουμ
- Για ποιον παράγοντα της αγοράς λένε ότι είναι ο πιο επιθετικός παίκτης της πιάτσας
- «Έκλαιγε με μαύρο δάκρυ» για τον γάμο του Αργυρού από πολύ μακριά όπου βρισκόταν
- Το καμπανάκι χτύπησε, αλλά για ποιον; Η επόμενη μέρα στο Χρηματιστήριο ξεκίνησε!