Η Google αναβάλει για τα μέσα Οκτωβρίου την επιστροφή στο γραφείο, εν μέσω των ανησυχητικών δεδομένων του κορωνοϊού και της εξάπλωσης της μετάλλαξης Δέλτα.

Όπως μεταδίδει το CNBC, ο CEO της Google, Σούνταρ Πιτσάι, ανακοίνωσε μέσω email στους τουλάχιστον 130.000 εργαζομένους ότι δεν θα επιστρέψουν στα γραφεία μέχρι τις 18 Οκτωβρίου. 

Μέχρι πρότινος είχε γνωστοποιηθεί ότι οι εργαζόμενοι μπορούσαν να γυρίσουν στην εργασιακή τους καθημερινότητα από τον Σεπτέμβριο και να εργάζονται τρεις ημέρες την εβδομάδα στο γραφείο. 

Ωστόσο, η πανδημία του κορωνοϊού «φρέναρε» τα όποια σχέδια και ο CEO της Google τόνισε ότι η εταιρεία θα παρακολουθεί τα δεδομένα προσεκτικά και θα ενημερώσει τους υπαλλήλους τουλάχιστον 30 ημέρες νωρίτερα πριν την πλήρη επιστροφή στα γραφεία.

Μόνον οι εμβολιασμένοι θα επιστρέψουν στο γραφείο

Παράλληλα, στο ίδιο email, ο Πιτσάι επισήμανε ότι η εταιρεία θα απαιτήσει από οποιονδήποτε έρχεται στο γραφείο να εμβολιαστεί, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ τις επόμενες εβδομάδες.

«Ο εμβολιασμός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να διατηρήσουμε τους εαυτούς μας και τις κοινωνίες μας υγιείς τους επόμενους μήνες», έγραψε ο CEO της Google.

Google: Ένα δις δολάρια εξοικονομεί από την τηλεργασία

Λόγω των περιορισμών που τέθηκαν σε ισχύ λόγω του νέου κορωνοϊού, η Google ξεκίνησε να συμβουλεύει του εργαζομένους της να προτιμούν την τηλεργασία ήδη από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων της αμερικανικής εταιρείαςνα προτιμήσουν τον συγκεκριμένο τρόπο εργασίας. Σύμφωνα με το Bloomberg ωστόσο αυτό αποδεικνύεται ιδιαίτερα επωφελές για την Alphabet (μητρική εταιρεία της Google) και σε οικονομικό επίπεδο, αφού η εταιρεία φέρεται να έχει εξοικονομήσει ποσό που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Εξοικονόμηση 268 εκατομμυρίων

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της εταιρείας, εξοικονομήθηκαν 268 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2021 λόγω της μείωσης των εξόδων για ταξίδια των εργαζομένων, των εξόδων για ψυχαγωγία και από την περικοπή προωθητικών ενεργειών.

Επίσης, η Alphabet σημείωνε στην ετήσια αναφορά της, στις αρχές του έτους, ότι τα έξοδα για ταξίδια και ψυχαγωγία μειώθηκαν κατά 371 εκατομμύρια κατά την περυσινή χρονιά.

Επίσης, τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Google δείχνουν ότι τα έξοδα για διαφημίσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες μειώθηκαν κατά 1.4 δισεκατομμύρια δολάρια λόγω της μείωσης των εξόδων, την παύση ή τον επαναπρογραμματισμό διαφημιστικών ενεργειών, τη διοργάνωση μόνο online εκδηλώσεων για την ανακοίνωση νέων προϊόντων. Όλα αυτά τα ποσά που εξοικονομήθηκαν βοήθησαν στην ανακατανομή του προϋπολογισμού και την πρόσληψη χιλιάδων νέων εργαζομένων.