«Το θέατρο δεν είναι ένα μεγάλο κρεβάτι όπως σας είπε ο Παύλος Χαϊκάλης αλλά ένα απέραντο κρεβάτι. Η φράση που συνεχώς ακούγεται στον χώρο αυτόν είναι: «Θα μου κάτσεις;»».

Τα παραπάνω κατέθεσε σήμερα στη δευτεροβάθμια δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη για τις δυο απόπειρες βιασμού σε βάρος γυναικών συναδέλφων του ο ηθοποιός Γιώργος Χριστοδούλου, σημειώνοντας πως όλα όσα αποδίδονται στον κατηγορούμενο συνάδελφό του δεν έχουν καμία βάση.

«Όλα αυτά που συμβαίνουν εδώ είναι μια κωμωδία χωρίς λόγο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο ταλαντούχο πλάσμα από αυτόν εδώ (σ.σ έδειξε τον κατηγορούμενο). Τι θα του κάνανε; Θα του σκάβανε ένα λάκκο και θα τον έβαζαν μέσα», υποστήριξε ο μάρτυρας ο οποίος στη συνέχεια κατέθεσε πως το μισό θέατρο γνώριζε πως ο Πέτρος Φιλιππίδης και η Άννα – Μαρία Παπαχαραλάμπους είχαν «όχι σχέση αλλά καρασχέση».

Ακόμη ο μάρτυρας αμφισβήτησε τα όσα είχε πει στην κατάθεσή της η Εβελίνα Παπούλια –(ότι ο κατηγορούμενος της είχε δείξει τα γεννητικά του όργανα από τις κουίντες ενώ εκείνη έπαιζε σε παράσταση) και παράλληλα υποστήριξε πως ο Πέτρος Φιλιππίδης εκδιώχθηκε από την Κάτια Δανδουλάκη όχι επειδή παρενοχλούσε τη Λένα Δροσάκη αλλά επειδή έκανε παρατήρηση στην τελευταία όταν γέλαγε προσβλητικά ακούγοντας την ηθοποιό Όλγα Πολίτου να διαβάζει το ρόλο της.

Αρχίζοντας την κατάθεσή του ο κ. Χριστοδούλου, αναφέρθηκε στη δίκη του πορεία στο θέατρο.

«Με βοήθησε η Βάσια Τριφύλλη. Έδωσα εξετάσεις και μπήκα στο Εθνικό Θέατρο. Οι σχολές τότε μας μαθαίναμε γράμματα και μας δίδασκαν ήθος. Δεν είναι όπως σήμερα», είπε ο μάρτυρας ο οποίος αναφέρθηκε μάλιστα κάποια στιγμή και στην Κάτια Δανδουλάκη για να υποστηρίξει πως έχει περάσει δύσκολα μαζί της αλλά θα μιλήσει, όπως είπε για αυτό, ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον, «όταν τελειώσουν όλα αυτά».

«Εγώ ντρεπόμουν να κοιτάξω την Κατίνα Παξινού στα μάτια και τώρα έκανα μία οντισιόν και ξέρετε τι ήρθε; Η Άρτα και τα Γιάννενα και αυτοί θέλουν να γίνουν ηθοποιοί. Κορίτσια με τα στήθη έξω;», είπε ακόμη ο μάρτυρας.

Πρόεδρος: Σήμερα έχουν αλλάξει τα πράγματα…

Στη συνέχεια ο μάρτυρας ρωτήθηκε για τα όσα συνέβησαν στην παράσταση της Κάτιας Δανδουλάκη «Όριεντ Εξπρες», την οποία ο Πέτρος Φιλιππίδης είχε κληθεί να σκηνοθετήσει. Ωστόσο, η κυρία Δανδουλάκη τον έδιωξε διότι όπως η ίδια είχε καταθέσει στη δίκη παρενοχλούσε τη Λένα Δροσάκη.

«Έμαθα από την Όλγα Πολίτου (σ.σ. η οποία συμμετείχε στην εν λόγω παράσταση) πως όταν εκείνη άρχισε να διαβάζει το ρόλο της η κυρία Δροσάκη και ο νεαρός συνάδελφός της με τον οποίο έκανε παρέα άρχισαν τα γέλια.

Τότε ο κ. Φιλιππίδης τους είπε: «Σταματήστε είναι ντροπή αυτό που κάνετε». Δεν τους έβρισε, δεν τους είπε τίποτα», κατέθεσε ο κ. Χριστοδούλου για να προσθέσει:

«Και από και μετά ήρθε η Δανδουλάκη και την έδιωξε. Αν θέλετε δικαστήριο είστε καλέστε την να σας τα πει κα η ίδια η κυρία Πολίτου. Δεν είναι σωστό αυτό που κάνω το ξέρω αλλά και αυτό που συμβαίνει εδώ δεν είναι δίκαιο. Εγώ την ρώτησα γιατί δεν έρχεται να καταθέσει και μου είπε: «Κι αν δεν βρω δουλειά»; Της απάντησα «τι θα παίξεις τώρα Όλγα στα 80; Την Ιουλιέτα;”.

Εισαγγελέας: Η κυρία Παπούλια κατέθεσε ότι της είχε δείξει τα γεννητικά του όργανα ο κατηγορούμενος από τις κουίντες. Μπορεί να γίνει αυτό;

Μάρτυρας: Μα σοβαρολογείτε κύριε εισαγγελέα; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα δεν γίνεται. Οι κουίντες είναι κατά τέτοιο τρόπο τοποθετημένες που δεν μπορεί να γίνεται αυτό. Αυτά είναι παραμύθια της Χαλιμάς. Ο Πέτρος δεν είχε κανένα λίγο να έχει σχέση με όλα αυτά.

Εισαγγελέας: Για ποιο λόγο να γίνουν αυτές οι καταγγελίες σε βάρος του;

Μάρτυρας: Όλο το θέμα αυτό ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους χωρίς λόγο.

Εισαγγελέας: Είχατε ακούσει να ήταν βίαιος στη σεξουαλική του ζωή;

Μάρτυρας: Πότε, πότε. Επίσης για την κυρία Παπαχαραλάμπους που ειπώθηκαν πολλά. Είχαν όχι σχέση καράσχεση. Φωνάξτε την εδώ την ίδια να ορκιστεί. Για τη σκηνή με το φιλί να σας πω. Μια γυναίκα δεν θα φιλούσε έναν άνδρα με τέτοιο πάθος αν δεν είχαν σχέση. Είμαι 30 χρόνια ηθοποιός και ξέρω.

Πρόεδρος: Πως το ξέρετε εσείς; Ότι είχαν σχέση;

Μάρτυρας: Μου το έχει πει ο κ. Φιλιππίδης. Το λέει το μισό ελληνικό θέατρο.

Πρόεδρος: Γιατί μιλήσατε γι αυτό συγκεκριμένα με τον κατηγορούμενο;

Μάρτυρας: Μιλάγαμε όπως μιλάνε δυο άνδρες. Όταν διάβασα ότι έλεγε η Παπαχαραλάμπους ότι ο Πέτρος ούρησε στο νιπτήρα της στο θέατρο, τον πήρα τηλέφωνο και του είπα: «Τι λέει;». Μου απάντησε: «Δεν ξέρω». Εγώ ξέρω ότι οι ηθοποιοί το κάνουν αυτό όταν είναι στις τουρνέ και δεν υπάρχει τουαλέτα.

Λίγο αργότερα οι τόνοι ανέβηκαν στο δικαστήριο, όταν ο κ. Χριστοδούλου χαρακτήρισε τον συνήγορο προς υποστήριξη της κατηγορίας Αλέξανδρο Μιντζια «ιμπρεσιάριο που καταδυναστεύει ηθοποιούς». Η αντίδραση του συνηγόρου ήταν έντονη καλώντας τον μάρτυρα να προσκομίσει τα στοιχεία που διαθέτει.

Με παρέμβαση της προέδρου οι τόνοι κάπως έπεσαν και η εξέταση του μάρτυρα συνεχίστηκε. «Υπάρχει μια τάση στο θέατρο για να πάρουν μια δουλειά να λένε: «θα μου κάτσεις; Να σου κάτσω;».

Αυτή η φράση ακούγεται συνεχώς», επανέλαβε ο μάρτυρας. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην αθώωση άλλων κατηγορουμένων για παρόμοιες υποθέσεις.«Να σας πω κάτι; Και ο Κωστόπουλος (σ.σ. σκηνοθέτης που κατηγορήθηκε για βιασμό) αλλά αθωώθηκε. Τι έμεινε όμως; Ότι πήγε να βιάσει».

Το πρωί με την έναρξη της δίκης κ Πέτρος Φιλιππίδης ζήτησε και έλαβε το λόγο και αναφέρθηκε στη παράσταση «Όριεντ Εξπρές» που κλήθηκε να σκηνοθετήσει στο θίασο της Κάτιας Δανδουλάκη:

«Αυτός ο θίασος ήταν ετερόκλητος, αυτό ήταν το πρόβλημα. Υπήρχε ανομοιογένεια. Ο κάθε ηθοποιός ήταν στον κόσμο του. Αλλά αυτό δεν ενδιέφερε την κυρία Δανδουλάκη, εγώ δεν μπορούσα να δουλέψω έτσι. Με έδιωξε. Αυτό ήταν το πρόβλημα με αυτή την παράσταση», ανέφερε ο κατηγορούμενος.

Η δίκη συνεχίζεται.

Διαβάστε ακόμη: