Πάντως, βλέποντας τον χάρτη των κατασκευών έτσι όπως διαμορφώνεται, με την ΓΕΚ Τέρνα από την μία και τον Ελλάκτωρα από την άλλη να έχουν συγκροτήσει δύο πολύ ισχυρούς και κυρίαρχους πόλους, εκτιμώ ότι αργά ή γρήγορα οι άλλοι τρεις, δηλαδή Μυτιληναίος, ΑΒΑΞ και Ιντρακάτ, θα είναι υποχρεωμένοι να συζητήσουν μεταξύ τους και να βρουν ένα θεσμικό modus vivendi, ίσως και μέσα από ανταλλαγές μετοχών!

Θυμίζω ότι μεταξύ Μυτιληναίου και ΑΒΑΞ είχαν υπάρξει συζητήσεις για συνεργασίες, με αφορμή το έργο μαμούθ της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας! Ίσως να είναι και η σειρά της Ιντρακάτ (για το ενεργειακό κομμάτι της οποίας έχει επιδείξει πραγματικό ενδιαφέρον η BC Partners) να κάνει τέτοιου είδους κουβέντες.

Ασφαλώς οι κεφαλαιοποιήσεις όπως έχουν διαμορφωθεί σήμερα στο χρηματιστήριο δεν βοηθάνε.

Όμως στην ζωή και ειδικά στις επιχειρήσεις δεν υπάρχουν αδιέξοδα! Και ακόμη, κάποια στιγμή, η ανακωχή θα σπάσει, οι μοιρασιές θα χαλάσουν και οι δουλειές θα χτυπηθούν!

Και εκεί θα επιβιώσει ο πιο ισχυρός και ο διαθέτων ρευστότητα!