Στην τελική ευθεία περνά η εκκίνηση της επένδυσης για το καζίνο στο Ελληνικό μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες όπου η σύμβαση είχε κολλήσει.

Πιο συγκεκριμένα, ενώ ήδη πριν από τα Χριστούγεννα το Ελεγκτικό Συνέδριο έδωσε το πράσινο φως για την υπογραφή της  σύμβασης, υπήρξε ένα φρένο στην ΕΕΕΠ καθώς υπήρχαν δυσκολίες στη συγκρότηση της επιτροπής του διαγωνισμού που διήρκεσε σχεδόν πέντε μήνες. Τελικά αυτό έγινε εφικτό και την περασμένη Παρασκευή έκλεισε ο φάκελος και πλέον η σύμβαση πάει στο υπουργείο Οικονομικών.

Από εκεί, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα κληθεί σε κάποια ημερομηνία που θα οριστεί για να υπογραφεί η σύμβαση και στη συνέχεια θα υπάρξει και η κύρωσή της από τη Βουλή των Ελλήνων. Η κύρωση αυτή θα δώσει σάρκα και οστά σε μια επένδυση της οποίας ο διαγωνισμός πέρασε κυριολεκτικά από διελκυστίνδες.

Επένδυση 1 δισ. ευρώ

Τελευταία πράξη είναι η άδεια λειτουργίας καζίνο που θα δοθεί από το υπουργείο Οικονομικών και την ΕΕΕΠ στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Ο κορυφαίος ελληνικός όμιλος από εκεί και έπειτα θα έχει καταφέρει να ολοκληρώσει έναν από τους δυσκολότερους διαγωνισμούς και θα βάλει μπρος ένα έργο το οποίο ξεπερνά σε προϋπολογισμό όποιο άλλο έργο έχει μέχρι σήμερα προγραμματιστεί εντός και εκτός Ελληνικού.

Για να δώσουμε ένα δείγμα, η επένδυση, που αγγίζει το 1 δισ. ευρώ, πλησιάζει σε αξία τη σύμβαση για την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ή της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης και είναι σχεδόν παρόμοια με το τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών θα προχωρήσει στο νέο επενδυτικό σχήμα, που σύμφωνα με πηγές θα είναι η Hard Rock που θα συμμετέχει για πρώτη φορά σε επένδυση για καζίνο στην Ευρώπη.

Το νέο επενδυτικό σχήμα θα είναι αυτό που θα τρέξει το μεγάλο αυτό έργο και θα γίνει η εκκίνηση της επένδυσης για το καζίνο στο Ελληνικό.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, θα υπάρξει νέος σχεδιασμός ο οποίος θα ακολουθεί τις επιταγές ενός βιοκλιματικού κτιρίου που θα ενσωματώνεται με το γενικότερο πνεύμα της περιοχής όπως θα διαμορφωθεί.

To σχέδιο για το νέο κτιριακό συγκρότημα θα ακολουθεί μοντέρνο αρχιτεκτονικό ύφος και θα είναι πιο συντηρητικό σε σχέση με το αρχικό σχέδιο που είχε παρουσιαστεί πριν από κάποια χρόνια.

Η κατασκευή του έργου

Για να μπορέσει να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου θα πρέπει να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες μελέτες και να εκδοθούν όλες οι σχετικές άδειες, μεταξύ των οποίων και η οικοδομική που θα δώσει και το πράσινο φως για την κατασκευή.

Το πιθανότερο είναι τα έργα να ξεκινήσουν εντός του 2023.

Το ύψος της επένδυσης παραμένει φυσικά σύμφωνα με την προσφορά και θα αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Θα είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές κτιριακό έργο της χώρας και βέβαια το μεγαλύτερο από τα project της επένδυσης του Ελληνικού.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα είναι η κατά 100% κατασκευάστρια του έργου μέσω της ΤΕΡΝΑ.

Πηγές κοντά στο θέμα επισημαίνουν πως η γενική εκτίμηση είναι πως το έργο θα χρειαστεί περίπου 36 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί. 

Ουσιαστικά η έναρξη λειτουργίας του θα είναι εφικτή περίπου στο τέλος της πρώτης φάσης των έργων στο Ελληνικό.

Θα αποτελεί έναν από τους 3 πύργους του παραλιακού μετώπου του Ελληνικού, μαζί με τον Marina Tower και τον πύργο κατοικιών. 

Η νέα εικόνα του κτιρίου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς θα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τοπόσημα της επένδυσης.