Στην Περιφέρεια παρουσιάζεται η μεγαλύτερη αύξηση ( +13%) των ενεργών χρηστών από το 2019, σύμφωνα με ευρήματα της έρευνας της Focus Bari. Επιπλέον οι μεγαλύτερες ηλικίες, όπως οι 65-74 χρονών, καταγράφουν εντυπωσιακή άνοδο στον ψηφιακό κόσμο καθώς η καθημερινή χρήση τα τελευταία πέντε χρόνια αυξήθηκε κατά 61%.

H έρευνα της Focus Bari

Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, παρατηρείται:

Σχεδόν όλη η Ελλάδα είναι online, με την Περιφέρεια να σημειώνει εντυπωσιακή άνοδο. 

Δυναμική είσοδος στον ψηφιακό κόσμο για τις μεγαλύτερες ηλικίες, με τους 45+ να αυξάνονται κατακόρυφα. 

Η χρήση του κινητού για online δραστηριότητες εκτοξεύεται σε όλη τη χώρα, με τη Θεσσαλονίκη να ξεχωρίζει στα social media.  

Πάνω από δύο στους τρείς Έλληνες έκαναν τουλάχιστον μια online αγορά το τελευταίο εξάμηνο, με τις ηλικίες άνω των 45 να ανεβαίνουν κατακόρυφα 

Πάνω από τρεις στους τέσσερις Έλληνες, απαιτούν από το Κράτος περισσότερη προστασία από την ηλεκτρονική πειρατεία και το κυβερνοέγκλημα. 

Προηγούμενη έρευνα της Focus Bari δείχνει ότι πλέον είναι καθολική η η χρήση του internet μέσω smartphone στην Ελλάδα. Σύμφωνα με αυτήν, παρατηρείται σημαντική άνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.

Παράλληλα, οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση, αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.

Από εκεί και πέρα, τόσο το TikTok όσο και το Instagram βρίσκονται σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24, ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.

Σημειωτέον, φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη διείσδυση της χρήσης στην καθημερινότητα, για αυτό και το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.

Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την έρευνα, δύο στους τρείς πολίτες  έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976 ευρώ.

Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).

Τέλος, οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.

Διαβάστε ακόμη: