Η ψηφιακή καθημερινότητα των Ελλήνων αλλάζει ραγδαία, με τα smartphones, τις online αγορές, την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα social media να καθορίζουν πλέον τις συνήθειες όλων των ηλικιών, αποκαλύπτει νέα έρευνα.
Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari, που διεξάγεται πανελλαδικά από το 1995, σε συνδυασμό με στοιχεία της YOUGOV και την Πανελλαδική Έρευνα για τη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και το Voice.AI, καταγράφονται οι εξής τάσεις:
Καθολική online δραστηριότητα: Σχεδόν όλοι οι χρήστες συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone, με μέσο χρόνο 131 λεπτά ημερησίως· οι ηλικίες 16-24 αγγίζουν τα 168 λεπτά.
ChatGPT στο προσκήνιο: 3 στους 5 Έλληνες έχουν ήδη μπει στον κόσμο της ΤΝ, με τις γυναίκες και τις ηλικίες έως 44 ετών να πρωτοστατούν σε αυτή την ψηφιακή μετατόπιση.
Έκρηξη e-shoppers: 8 στους 10 Έλληνες πραγματοποίησαν online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, με τη χρεωστική κάρτα να παραμένει η κύρια επιλογή πληρωμών.
Social media lovers: Οι γυναίκες ξεχωρίζουν με 95% συμμετοχή στα social media, ξεπερνώντας τους άνδρες και ενισχύοντας τη δυναμική παρουσία τους στο ψηφιακό περιβάλλον.
Ψηφιακό χάσμα και ανησυχίες: Οι γυναίκες και οι ηλικίες 50+ ανησυχούν για τις κοινωνικές επιπτώσεις της τεχνολογίας, ενώ οι νεότεροι παραμένουν οι βασικοί οδηγοί των ψηφιακών εξελίξεων.
Διαβάστε ακόμη:
- Το Πρωινό: Ακόμη δεν ξεκίνησε η σεζόν και ήρθε εξώδικο – Ποια επώνυμη ενοχλήθηκε
- Μαρία Κάλλας: Η αδημοσίευτη φωτογραφία με αφορμή την επέτειο του θανάτου της
- iPhone 17: Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν υψηλότερη ζήτηση σε σχέση με το 16
- Cenergy Holdings: Αύξηση EBITDA 43% στα €171 εκατ. το α΄ εξάμηνο – Ξεπέρασαν το €1 δισ. οι πωλήσεις