Δε χωρά καμία αμφιβολία ότι οι αγώνες βρίσκονται στο DNA της Ferrari. Tην τεχνογνωσία που αποκτά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό παραδοσιακά τη μεταλαμπαδεύει στα πανίσχυρα supercars της που κυκλοφορούν στους δρόμους. Μην ξεχνάτε ότι η ομάδα της Ferrari στη Formula 1 είναι η μοναδική που συμμετέχει ανελλιπώς στον θεσμό από το 1950!

Το νέο αγωνιστικό όχημα της Ferrari δεν είναι κάποιο μονοθέσιο, αλλά η 296 GT3, η οποία βασίζεται στην 296 GTB. Αποτελεί το διάδοχο της 488 GT3, η οποία από το ντεμπούτο της μέχρι σήμερα έχει κατακτήσει 107 τίτλους, με 429 νίκες στις 770 εκκινήσεις της.

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρία η σχεδίαση της νέας 296 GT3, έχει διατηρήσει αρκετούς κοινούς παρονομαστές με το μοντέλο παραγωγής, το οποίο ήταν εμπνευσμένο από την 250 LM του 1930. Για την ιστορία να πούμε ότι η 250 LM είχε καταφέρει σημαντικές επιτυχίες, όπως η νίκη στις 24 Ώρες του Λε Μαν το 1965.

Από τα δύο πρώτα επίσημα σκίτσα της 296 GT3 βλέπουμε ότι η σχεδίασή της έχει γίνει με γνώμονα κυρίως την αεροδυναμική. Παρατηρήστε τη θεόρατη πίσω αεροτομή, το τονισμένο εμπρός splitter, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στον επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και στα εμπρός φτερά.

Η παραγωγή της 296 GT3 έχει ήδη ξεκινήσει στα εργοστάσια της Orecadi Signes, ενώ θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Ferrari στις πίστες με εξακύλινδρο κινητήρα. Λόγω των τεχνικών κανονισμών η νέα 296 GT3 δε θα είναι υβριδική όπως η 296 GTB. Επομένως από την 296 GTB θα κρατήσει μόνο το θερμικό V6 κινητήρα των 2.9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 663 ίππους και όχι το ηλεκτρικό μοτέρ.

Προς το παρόν δεν να ανακοινώθηκαν τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις. Η «προπόνηση» της νέας 296 GT3 θα ξεκινήσει μέσα στις πίστες τους επόμενους μήνες εν όψει του αγωνιστικού του ντεμπούτου, που έχει προγραμματιστεί για το 2023.