Κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους των κατατακτήριων του GP Κίνας, ο Κάρλος Σάινθ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην τελευταία στροφή της πίστας, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία. Ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να επανεκκινήσει και να επιστρέψει στα pits και η ομάδα του κατάφερε να επιδιορθώσει τη ζημιά και να τον επαναφέρει στην διαδικασία, όπου τελικά κατέλαβε την έβδομη θέση.
Με αφορμή αυτό το περιστατικό, η Aston Martin κατάθεσε ένσταση για το αποτέλεσμα των κατατακτήριων. Η βρετανική ομάδα στηρίζει τη διαμαρτυρία της στο Άρθρο 39.6 των αθλητικών κανονισμών της F1, που αναφέρει ότι κανένας οδηγός, του οποίου το αυτοκίνητο σταματήσει στην πίστα κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων, δεν επιτρέπεται να συμμετάσχει περαιτέρω στη διαδικασία.
Η διαμαρτυρία έχει ως στόχο τη διαγραφή των χρόνων του Σάινθ από τα Q2 και Q3, κάτι που θα επέτρεπε στον Λανς Στρολ της Aston Martin, ο οποίος έλαβε την 11η θέση, να προβιβαστεί στη δέκατη θέση της εκκίνησης αφού σε αυτήν την περίπτωση ο οδηγός της Ferrari θα έπεφτε στη 15η θέση.
Η ομάδα της Aston Martin και οι εκπρόσωποι της Ferrari κλήθηκαν να εμφανιστούν ενώπιον των αγωνοδικών της FIA, στην πίστα της Σανγκάης. Ο Sainz από την πλευρά του περιγράφει το ατύχημα ως αποτέλεσμα ενός «απλού λάθους» που τον έκανε να χάσει τη γραμμή του και να βγει στα χαλίκια, αλλά κατάφερε να σταθεροποιήσει την κατάσταση και να συνεχίσει τους γύρους του.
Διαβάστε ακόμη:
- ΝΙΚΗ: Ανακοίνωσε το ευρωψηφοδέλτιο – Ξεχωρίζουν Τσελέντης, Αναδιώτης, Κυρσανίδης, και Καραΐσκος
- Αναλυτές: Game changer για τη Μέση Ανατολή το ισραηλινό πλήγμα στο Ιράν -«Μπορεί να οδηγήσει σε ανοιχτό πόλεμο»
- Σχολεία: Έρχονται τεράστιες αλλαγές στα κυλικεία – Τρόμος για την αύξηση των παχύσαρκων παιδιών
- Νικόλαος – Τατιάνα Μπλάτνικ: Διαζύγιο μετά από από 14 χρόνια γάμου