Υπήρχε άλλωστε και μία δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών προς διεκδίκηση. Οι Mercedes και Ferrari τα έδωσαν όλα, με την πρώτη να βγαίνει νικήτρια στο τέλος.

Ακόμη και ο Φερστάπεν, όμως, δεν είχε ένα τελείως ήσυχο απόγευμα. Ο Ολλανδός έπρεπε να μονομαχήσει σκληρά με τον Λεκλέρ μετά την εκκίνηση για να κρατήσει την πρωτοπορία του. Σε δύο περιπτώσεις ο Μονεγάσκος επιτέθηκε, όμως, ο Φερστάπεν αμύνθηκε σωστά.

Από την άλλη ο Τζορτζ Ράσελ μονομάχησε σκληρά με τις δύο McLaren στο πρώτο stint. Ο Βρετανός βγήκε νικητής στο τέλος εξασφαλίζοντας πολύτιμους βαθμούς για την ομάδα του.

Ο ομόσταβλος του Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρεζ είχε και εκείνος ένα περιπετειώδες απόγευμα. Ξεκινώντας από την 9η θέση, ο Μεξικανός έπρεπε να κάνει πολλά προσπεράσματα στη διάρκεια του αγώνα. Πέρασε δεύτερος την γραμμή τερματισμού, όμως η ποινή των 5 δευτερολέπτων που αποκόμισε από την επαφή του με τον Νόρις τον υποβίβασε στην 4η θέση της κατάταξης.

Βέβαια για την 2η θέση του Πέρεζ είχε βάλει το… χεράκι του και ο Λεκλέρ. Ο οδηγός της Ferrari σκεπτόμενος έξυπνα άφησε τον Τσέκο να περάσει. Ευελπιστούσε ότι ο Πέρεζ θα άνοιγε διαφορά μεγαλύτερη των 5 δευτερολέπτων από τον Ράσελ.

Ο Πέρεζ, όμως, δεν έκανε το χατίρι στην Ferrari και η 2η θέση στο κατασκευαστών πήγε τελικά στην Mercedes. Μπορεί ο Σαρλ να ήθελε να κάνει burnouts μετά την καρό σημαία αλλά η ομάδα του δεν τον άφησε.

Αντιθέτως doughnuts έκανε ο Φερστάπεν μόνος του στο grid πριν την απονομή. Εμφανώς συγκινημένος ο Ολλανδός ολοκλήρωσε μία απίστευτη χρονιά προσφέροντας λίγο θέαμα στους φίλους του σπορ.

Διαβάστε ακόμη: