Οι εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες, ελληνικών συμφερόντων, εκτός από την κερδοφορία που ανακοινώνουν με τα οικονομικά αποτελέσματα του 9μηνου του τρέχοντος έτους, αποκαλύπτουν ταυτόχρονα και την ρευστότητα τους, αλλά και τα συμβασιοποιημένα έσοδα που επεκτείνονται σε βάθος τουλάχιστον τριετίας.
Την μεγαλύτερη ρευστότητα διαθέτει η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, που ανέρχεται σε 1,019,2 δισ. δολάρια.
Ακολουθεί η Danaos Corporation του Γιάννη Κούστα, με διαθέσιμα 784,509 εκατ. δολαρίων.
Η Capital Clean Energy Carriers Corp., του Βαγγέλη Μαρινάκη, από την πώληση των πλοίων μεταφοράς κοντέινερ έχει γεμίσει τα ταμεία της με 472 εκατ. δολάρια.
Επίσης, η Castor Maritime, του Πέτρου Παναγιωτίδη, στο 9μηνο διαθέτει 171,5 εκατ. δολάρια, έναντι 120,9 εκατ. δολάρια που είχε το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ικανοποιητικά διαθέσιμα διαθέτει και η Oceanis Eco Tankers, του Ιωάννη Αλαφούζου και του γιου του, Αριστείδη Αλαφούζου, που ανέρχονται σε 56 εκατ. δολάρια.
Υψηλή ρευστότητα έχει συγκεντρώσει η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Seanergy Maritime, του Σταμάτη Τσαντάνη, με 42, 3 εκατ. δολάρια.
Εντυπωσιακό είναι επίσης το στοιχείο ότι πέντε ναυτιλιακές εταιρείες του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, της Αγγελικής Φράγκου, του Γιάννη Κούστα, του Βαγγέλη Μαρινάκη και του Γιώργου Γιουρούκου, έχουν εξασφαλίσει έσοδα για τα επόμενα έτη που υπερβαίνουν τα 14,65 δισ. δολάρια!
Αναλυτικότερα, η Costamare, του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, έχει συμβασιοποιημένα έσοδα για τα επόμενα χρόνια ύψους 2,3 δισ. δολαρίων.
Η Navios Partners της Αγγελικής Φράγκου, έχει εξασφαλισμένα έσοδα για τα φορτηγά πλοία της 3,9 δισ. δολάρια.
Η Danaos Corporation του Γιάννη Κούστα, έχει συμβασιοποιημένα έσοδα 3,3 δισ. δολάρια για τα πλοία της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Capital Clean Energy Carriers Corp., του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει εξασφαλίσει έσοδα συνολικού ύψους 2,6 δισ. δολάρια.
Επίσης, η Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου, έχει εξασφαλισμένα έσοδα 1,78 δισ. δολάρια, όμως, ενδεχομένως να επεκταθούν στο ύψος των 2,15 δισ. δολάρια, όπως προβλέπεται στις αρχικές συμφωνίες.
Τα κέρδη στο 9μηνο
Επισημαίνεται ότι στο εννεάμηνο του 2024, οι εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες καταγράφουν σημαντικά κέρδη που υπερβαίνουν το 1 δισ. δολάρια.
Τα περισσότερα κέρδη εμφανίζουν οι εταιρείες Navios Partners της Αγγελικής Φράγκου με 272,6 εκατ. δολάρια και η Costamare, του Κωστή Κωνσταντακόπουλου με 247,3 εκατ. δολάρια.
Η Costamare, του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, γνωστοποίησε ρευστότητα 1 δισ. δολαρίων, κέρδη 80 εκατ. δολάρια στο τρίτο τρίμηνο, ενώ τα συνολικά της κέρδη στο 9μηνο διαμορφώθηκαν στα 247, 3 εκατ. δολάρια. Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου η εταιρεία πούλησε και τρία πλοία με κέρδος 22,5 εκατ. δολαρίων.
Όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται με δεσμευμένη χρηματοδότηση για 32 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία, που αντικατοπτρίζουν συνολικές δεσμεύσεις χρηματοδότησης που υπερβαίνουν τα 410 εκατομμύρια δολάρια».
Η εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου, Navios Partners, είχε συνολικά έσοδα στο 9μηνο, 1.001,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 979,6 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023.
Κέρδη, είχε και η εταιρεία του Τζον Χατζηπατέρα, Dorian LPG, παρά το γεγονός ότι ήταν μειωμένα, και έπεσαν στα 60,7 εκατ. δολάρια.
Η Capital Clean Energy Carriers Corp. , του Βαγγέλη Μαρινάκη, είχε έσοδα 106 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 66%. Επίσης, πούλησε πέντε αδελφά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με λογιστικό κέρδος ύψους 118,4 εκατ. δολαρίων.
Τα επόμενα δύο χρόνια, η εταιρεία θα παραλάβει επιπλέον 16 νέα πλοία, ανάπτυξη που υποστηρίζεται από τρέχοντα ανεκτέλεστα συμβολαιοποιημένα έσοδα άνω των 2,6 δισ. δολαρίων.
Η Oceanis Eco Tankers, του Ιωάννη και Αριστείδης Αλαφούζου, είχε έσοδα 308 εκατ. δολαρίων και κέρδη 95,7 εκατ. δολαρίων στο 9μηνο.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Castor Maritime Inc., του Πέτρου Παναγιωτίδη, είχε στο 9μηνο του τρέχοντος έτους, συνολικά έσοδα πλοίων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες 50,1 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 71,2 εκατομμύρια δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Τα καθαρά έσοδα από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανέρχονται σε 48 εκατομμύρια δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με ζημίες 3,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Η αύξηση είναι 1.397,3%.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp., του Σταμάτη Τσαντάνη, είχε καθαρά κέρδη 36,8 εκατ. δολάρια για το εννεάμηνο του 2024. Επίσης, ανακοίνωσε τριμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,26 δολαρίων ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο.
Είχε κύκλο εργασιών 44,4 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 81% από τα 24,5 εκατ. δολάρια του τρίτου τριμήνου του 2023. Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 26,8 εκατ. δολάρια, αυξημένο κατά 182% από 9,5 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 12,5 εκατ. δολάρια, από ζημιά 5,0 εκατ. δολαρίων το 2023, ενώ ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου ήταν 26.529 δολάρια, έναντι 15.298 δολαρίων πέρυσι.
Για το εννεάμηνο του 2024, τα καθαρά έσοδα έφτασαν τα 125,8 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 78% από τα 70,8 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο το 2023. Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο ανήλθαν σε 36,8 εκατ. δολάρια από καθαρή ζημιά $8,5 εκατ. δολαρίων την ίδια περσινή περίοδο.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, Performance Shipping, κατέγραψε καθαρά έσοδα 12,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται στους μετόχους 12 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024.
Η Toro Corporation, του Πέτρου Παναγιωτίδη, στο εννεάμηνο του 2024 τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 14,7% και ανήλθαν στα 17,2 εκατ. δολάρια από 15 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2023.
Τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, καθαρά από φόρους ανήλθαν σε 974,043 δολάρια στο τρίμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου 2023 έναντι 216,416 δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2023.