Η φάση των ομίλων του EURO 2022 γυναικών ολοκληρώθηκε με τα ρεκόρ να καταρρίπτονται εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου: ρεκόρ προσέλευσης, ρεκόρ επίτευξης τερμάτων συνολικά, αριθμός ρεκόρ σε αναζητήσεις στο διαδίκτυο και πολλά άλλα.

Στον αγωνιστικό χώρο, τα 14 γκολ της Αγγλίας σε τρεις αγώνες της φάσης των ομίλων είναι ρεκόρ όλων των εποχών, ενώ η σταρ των lionesses Μπεθ Μιντ έγινε η πρώτη παίκτρια που σκόραρε πέντε γκολ σε φάση ομίλων και μαζί με τη Γερμανίδα Αλεξάντρα Ποπ είναι η πρώτη γυναίκα που σκοράρει και στους τρεις αγώνες των ομίλων. Η Τζούλι Νέλσον από τη Βόρεια Ιρλανδία, έγινε η γηραιότερη παίκτρια που σκόραρε σε Euro Γυναικών (σε ηλικία 37 ετών και 33 ημερών) βρίσκοντας δίχτυα στο παιχνίδι εναντίον της Νορβηγίας.

Κι αν τα στοιχεία στον αγωνιστικό χώρο είναι εντυπωσιακά, τα νούμερα εκτός των τεσσάρων γραμμών σκορπούν χαμόγελα. Ακόμη και πριν από την έναρξη του τουρνουά, είχε πουληθεί ένα αριθμός ρεκόρ 500.000 εισιτηρίων (υπερδιπλάσιο από το προηγούμενο καλύτερο των 240.055 στο EURO Γυναικών 2017 στην Ολλανδία) και ένα κολοσσιαίο κοινό 68.871 ανθρώπων είδαν την Αγγλία να κερδίζει την Αυστρία με 1-0 στον εναρκτήριο αγώνα της διοργάνωσης στο «Όλντ Τράφορντ». Το προηγούμενο ρεκόρ προσέλευσης σε παιχνίδι Euro ήταν τα 41.301 ζευγάρια μάτια στον τελικό του 2013 στη Σόλνα. Αυτό το ρεκόρ είναι πιθανό να καταρριφθεί ξανά στον τελικό του Γουέμπλεϊ.

Συνολικά, 369.314 οπαδοί αγόρασαν εισιτήρια για τον αγώνα της φάσης των ομίλων. Κατά μέσο όρο πάνω από 15.300 στους 24 αγώνες, με το ρεκόρ των 240.055 συμμετοχών που σημειώθηκε στο EURO Γυναικών 2017 να καταρρίπτεται στον 16ο αγώνα από τους 31 συνολικά της διοργάνωσης. Το ρεκόρ προσέλευσης για έναν αγώνα ομίλου που δεν συμμετείχαν οι γηπεδούχοι καταρρίφθηκε τρεις φορές: υπήρχαν 16.819 θεατές στον αγώνα της Ισπανίας με τη Φινλανδία, μετά 21.342 στον αγώνα Ολλανδίας εναντίον Σουηδίας και τέλος 22.596 καθώς οι Ολλανδές κέρδισαν την Ελβετία με 4-1 στο Σέφιλντ για να επισημοποιήσουν τη θέση τους στα προημιτελικά.

Αυτός ο ενθουσιασμός για το τουρνουά αντικατοπτρίζεται επίσης στους 90.000 θεατές που συγκεντρώνονται για Fan Party πριν από αγώνες, τα 100.000 clap-banners που μοιράστηκαν στα γήπεδα και τους 10.000+ οπαδούς που συμμετείχαν σε πολύχρωμους περιπάτους με φιλάθλους στα γήπεδα πριν από τους αγώνες.

Οι τοπικές αρχές στο Σέφιλντ ανέφεραν ότι η επισκεψιμότητα στο κέντρο της πόλης αυξήθηκε κατά 22% στις 9 Ιουλίου, την ημέρα που η Ολλανδία συνάντησε τη Σουηδία στο Bramall Lane. Αυτά τα στοιχεία είναι φανταστικά για τις διοργανώτριες πόλεις και οι εταίροι του τουρνουά επωφελούνται επίσης από το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό.

Ο επίσημος ιστότοπος του UEFA Women’s EURO 2022 και η εφαρμογή για κινητά έχουν γίνει Νο1 προορισμοί τόσο για οπαδούς όσο και για μέσα ενημέρωσης, λαμβάνοντας πάνω από 5,25 εκατομμύρια επισκέψεις (και σχεδόν 20 εκατομμύρια προβολές σελίδας) μέχρι στιγμής: υπερδιπλάσιος αριθμός στο ίδιο στάδιο της έκδοσης του 2017. Περίπου το 30% αυτής της κίνησης προέρχεται από το Ηνωμένο Βασίλειο, με τους ντόπιους οπαδούς να θέλουν να αγοράσουν εισιτήρια του αγώνα και να παρακολουθήσουν τις εμφανίσεις των ομάδων στα πάντα δημοφιλή Live MatchCentres.

Τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποκτούν επίσης μεγάλο κοινό για το EURO Γυναικών: έχουν αποκτηθεί πάνω από τέσσερις φορές περισσότεροι ακόλουθοι στα επίσημα κανάλια Twitter, Facebook, Instagram, TikTok και Snapchat από την έναρξη του τουρνουά σε σύγκριση με την αντίστοιχη φάση της διοργάνωσης του 2017.

Οι προβολές βίντεο και η διαδραστικότητα έχουν αυξηθεί δέκα φορές σε προηγούμενους τελικούς, με το TikTok, την Επίσημη Πλατφόρμα Ψυχαγωγίας του διαγωνισμού, να οδηγεί τη μεγαλύτερη ανάπτυξη προσφέροντας στους θαυμαστές αόρατες γωνίες, περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια και ένα καθηλωτικό ζωντανό πρόγραμμα .

«Αυτό το EURO Γυναικών είναι αυτό που όλοι στοχεύαμε και ελπίζαμε», λέει η επικεφαλής του γυναικείου ποδοσφαίρου της UEFA, Ναντίν Κεσλέρ«Σπάει ρεκόρ από την αρχή μέχρι το τέλος και ανεβάζει τον πήχη σε ένα νέο επίπεδο που δεν έχουμε ξαναδεί από κάθε άποψη, είτε σε αθλητικό είτε σε οργανωτικό επίπεδο. Πολλή δουλειά και αφοσίωση έχει γίνει στις προετοιμασίες για αυτό το τουρνουά και το να τα βλέπεις όλα να αποδίδουν είναι φανταστικό. Έχουμε επενδύσει περισσότερο από ποτέ, και οι παίκτες, οι ομάδες, οι οπαδοί στα γήπεδα και στο σπίτι καθώς και οι συνεργάτες μας μπορούν να το δουν και να το νιώσουν αυτό. Φτάνουμε στο τέλος των πραγμάτων, θα δούμε ακόμα περισσότερα ρεκόρ να καταρρίπτονται. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τους γύρους νοκ άουτ, με μερικούς φανταστικούς αγώνες να έρχονται, και είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε μια καταπληκτική κληρονομιά πίσω όταν το τρόπαιο παραδοθεί στους νικητές στο Γουέμπλεϊ στις 31 Ιουλίου».