Tα πολυκαταστήματα Primark ξεκίνησαν στην Ιρλανδία και τη Βρετανία και γρήγορα εξαπλώθηκαν σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Το χαρακτηριστικό της αλυσίδας αυτής είναι ότι πουλάει ευρεία ποικιλία προϊόντων, από βρεφικά και παιδικά είδη, γυναικεία και ανδρικά είδη ένδυσης και υπόδησης, καλλυντικά, αξεσουάρ, είδη σπιτιού, διακοσμητικά, ακόμη και κάποια γλυκά σνακ σε πολύ χαμηλές τιμές.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, η Primark έχει ενδιαφερθεί να αναπτύξει κατάστημα χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων στο Ελληνικό – οι πληροφορίες λένε ότι ζήτησε χώρο 10.000 τμ – και συγκεκριμένα στο ένα εκ των δύο εμπορικών κέντρων που σχεδιάζεται να αναπτυχθεί εκεί ή στον περιβάλλοντα χώρο του, σε αυτό που θα βρίσκεται επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης. Πάντως, αρμόδιες πηγές υποστηρίζουν ότι τόσο με την Primark όσο και με άλλες μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες που έχουν ενδιαφερθεί να αναπτύξουν καταστήματα στο Ελληνικό δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα κάποια συμφωνία, καθώς θα πρέπει να προηγηθεί το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής για την παραχώρηση του Ελληνικού στη Lamda Development.
Το βέβαιο είναι ότι η είσοδος της Primark στην ελληνική αγορά θα φέρει σοβαρές αναταράξεις στον επιχειρηματικό χάρτη της χώρας, ανταγωνιζόμενη κυρίως αλυσίδες όπως η ελληνική Jumbo, καθώς και ξένες όπως η H&M ή τα σήματα του ομίλου Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius κ.ά.), καθώς η Primark είναι μία από τις μεγαλύτερες λιανεμπορικές επιχειρήσεις ένδυσης στην Ευρώπη και ο μεγαλύτερος λιανέμπορος ειδών ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ σε ό,τι αφορά τον όγκο πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.