Οι ώρες αναμονής στα γκισέ κάποιου τραπεζικού καταστήματος αποτελούν πλέον παρελθόν. Τα τελευταία τρία χρόνια με τη συστηματική ενσωμάτωση καινοτόμων εργαλείων και την ανάπτυξη νέων εργαλείων η Εθνική Τράπεζα έχει πραγματοποιήσει ένα μεγάλο ψηφιακό άλμα στην εξυπηρέτηση των πελατών της και πρωτοπορεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η στρατηγική της βασίζεται σε πέντε πυλώνες και περιλαμβάνει την ενημέρωση και εκπαίδευση για τις ψηφιακές δυνατότητες με δράσεις όπως το «Μάθε την Εθνική», την εγγραφή νέων πελατών -ιδιωτών ή επιχειρήσεων- αποκλειστικά online (κάθε χρήστης έξυπνου κινητού τηλεφώνου μπορεί με λίγα βήματα να αποκτήσει τη δική του κάρτα, υπηρεσία που παρουσίασε πρώτη η Εθνική), την παροχή δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, την κάλυψη αναγκών από προϊόντα που προσφέρονται αποκλειστικά ψηφιακά, καθώς και την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών για κάθε επιχείρηση μέσω APIs, έπειτα από συνεργασία με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς.

i-nea-psifiaki-epochi-tis-ethnikis-trapezas0

Οι καινοτόμες πρωτοβουλίες της Εθνικής Τράπεζας στο πεδίο της τεχνολογίας αναγνωρίζονται και από μια σειρά διακρίσεων και σημαντικών βραβεύσεων που έχει λάβει το τελευταίο διάστημα. Πρόσφατα στην εκδήλωση του Economist με τίτλο ECONOMIST – TECHNOLOGY AND INNOVATION 2022, έλαβε το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award», για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες έξι από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις στους κλάδους της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, της ναυτιλίας και των κατασκευών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς παρέλαβε το βραβείο και ανέφερε ότι πρόκειται για αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει ήδη πραγματοποιηθεί και θα εξακολουθήσει να πραγματοποιεί η Τράπεζα, η οποία σήμερα έχει περισσότερους από δύο εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς χρήστες, με μερίδιο αγοράς 32%.

Είχαν προηγηθεί η βράβευσή της ως «Τράπεζα της χρονιάς» από το έγκριτο περιοδικό «The Bankers», καθώς και πληθώρα αντίστοιχων διακρίσεων σε εθνικό (mobile excellence awards, Impact BITE Awards), αλλά και διεθνές επίπεδο (World Finance Digital Banking awards). Η διαρκής προσπάθεια βελτίωσης και αναβάθμισης αυτού του νέου ψηφιακού μοντέλου πρόκειται να συνεχιστεί καθώς αποτελεί βασική στρατηγική κατεύθυνση της Εθνικής Τράπεζας.