Οι εταιρείες που επιθυμούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στην μάρκα για τους καταναλωτές θα πρέπει να επικεντρωθούν στην εμπειρία που παρέχουν, και όχι στις διασημότητες.
Σύμφωνα με μια νέα έρευνα αγοραστών στο διαδίκτυο από την εταιρεία τεχνολογίας marketing Bluecore στην Αμερική, το 40% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ο παράγοντας με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη τους σε μια μάρκα είναι η συνολική αγοραστική εμπειρία. Ακολούθησαν η εμπειρία της εξυπηρέτησης και ο χρόνος χρήσης του προϊόντος στο 22% το καθένα.
Aξιόπιστο μόνο ένα 10%
Το 10% ανέφερε συστάσεις από φίλους και συγγενείς και μόνο το 5% είπε ότι προτάσεις από μια αξιόπιστη διασημότητα ή influencer επηρέασε την εμπιστοσύνη. Οι ερωτηθέντες Gen X ηλικίας 25-54 ετών ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν συστάσεις influencers (8%), ενώ οι ερωτηθέντες Boomer ηλικίας 55 ετών και άνω ήταν λιγότερο πιθανό να δώσουν προσοχή στους influencers (2%).
Εξετάζοντας τους παράγοντες που προκαλούν τους καταναλωτές να χάσουν την εμπιστοσύνη τους σε ένα εμπορικό σήμα, ένα κορυφαίο 28% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το ελαττωματικό προϊόν, ακολουθούμενο από κακή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών (26%), ανεπαρκή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών (21%), αποδεκτό προϊόν – απλά δεν μου ταιριάζει (11%), αρνητικές κριτικές από φίλους / οικογένεια (6%) και κακή ψηφιακή επικοινωνία (4%).
Οι κριτικές
Οι κριτικές των influencers έχουν επίσης ελάχιστο αντίκτυπο στην αρνητική πλευρά, συνδέοντας με το “other” στην τελευταία κατάταξη στο 2%.Μόνο το 2% των ερωτηθέντων σε όλες τις ηλικιακές ομάδες ανέφεραν ότι οι influencers είχαν πρωταρχικό αντίκτυπο στην απώλεια εμπιστοσύνης τους σε μια μάρκα, εκτός από αυτούς της ηλικίας 25-34 ετών στο 1%.