Σύμφωνα με μια έρευνα της First Insight στην Αμερική, οι άνδρες έχουν την τάση να κατευθύνονται στα καταστήματα για ρούχα και υποδήματα μετά τον εμβολιασμό πολύ περισσότερο από ότι οι γυναίκες. Πιο συγκεκριμένα, το 64% των millennials ανδρών σχεδιάζουν να ψωνίσουν ρούχα στα καταστήματα περισσότερο ή το ίδιο μετά τον εμβολιασμό, ενώ μόνο το 45% των millennials γυναικών δήλωσαν το ίδιο. Αυτή η τάση φαίνεται να υπάρχει και σε περισσότερες γενεές.
Μέσα από την συγκεκριμένη έρευνα μπορεί να διαπιστωθεί ότι η ένδυση δεν είναι η μόνη κατηγορία όπου οι άντρες μπορούν να αγοράσουν από ένα κατάστημα. Ένα υψηλότερο ποσοστό ανδρών σχεδιάζει να ψωνίσει περισσότερο ή το ίδιο σε καταστήματα για υποδήματα και ομορφιά, αφού εμβολιαστεί, σε σύγκριση με τις γυναίκες. Η μοναδική εξαίρεση είναι οι baby boomers που ψωνίζουν για προϊόντα ομορφιάς, όπου το 50% των γυναικών σε αυτήν τη γενιά σχεδιάζουν να ψωνίσουν περισσότερο ή το ίδιο σε καταστήματα σε σύγκριση με το 43% των ανδρών.
Ο Greg Petro, Διευθύνων Σύμβουλος της First Insight ανέφερε πως το γεγονός ότι περισσότεροι άντρες από γυναίκες σε κάθε γενιά σχεδιάζουν να κατευθυνθούν στα καταστήματα μετά τον εμβολιασμό πρέπει να είναι μια κλήση αφύπνισης για τους λιανοπωλητές. Καθώς οι λιανοπωλητές σκέφτονται πώς να δημιουργούν καλύτερες σχέσεις με τους καταναλωτές μέσω μηνυμάτων marketing, κατηγοριών προϊόντων, τιμών και εμπειριών, διαπιστώθηκε από τα δεδομένα ότι θα πρέπει να αναιρέσουν τυχόν προκαταλήψεις για το ποιος θα κατευθυνθεί πρώτα στο κατάστημα και να είναι έτοιμοι για ένα υψηλότερο ποσοστό ανδρών να πραγματοποιήσει αγορές στα καταστήματα.
Παρακάτω αναφέρονται μερικά πρόσθετα ευρήματα από την έρευνα:
• Οι γυναίκες κάθε γενιάς τείνουν περισσότερο στο να μην εμβολιαστούν. Λιγότεροι millennials άνδρες απάντησαν ότι δεν θα εμβολιαστούν ή δεν είναι σίγουροι για τους εμβολιασμούς (13%) σε σύγκριση με τις γυναίκες (41%) της ίδιας γενιάς. Αυτό αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο χάσμα μεταξύ των φύλων και γενεών. Ωστόσο, οι άνδρες baby boomer (21%) και οι γυναίκες (32%) αντιπροσωπεύουν παρόμοια τάση, όπως και οι άνδρες της γενιάς Z (26%) και οι γυναίκες της ίδιας γενιάς (48%).
Οι άνδρες θα συνεχίσουν να φορούν μάσκα
• Η πλειονότητα των ανδρών σε όλες τις γενιές σκοπεύουν να συνεχίσουν να φορούν μάσκες μετά τον εμβολιασμό. Περισσότερο από το 60% των ανδρών baby boomers καθώς και η γενιά X (65%), οι millennials (61%) και η γενιά Z (51%) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να φορούν μάσκες μετά τον εμβολιασμό σύμφωνα με την έρευνα. Αντίθετα, το 56% των γυναικών baby boomers, το 48% των γυναικών της γενιάς X, το 45% των γυναικών millennial και το 39% των γυναικών της γενιάς Z δήλωσαν ότι σκοπεύουν να φορούν μάσκες μετά τον εμβολιασμό.