Η Puma και το καινοτόμο streetwear brand από το Λος Άντζελες, Pleasures παρουσίασαν την τέταρτη φανέλα της Μίλαν για την αγωνιστική περίοδο 2023/24

Από το σούρουπο ως την αυγή

Το κιτ είναι διαθέσιμο σε δύο αντίθετους χρωματισμούς (μαύρο και pristine), που συμβολίζουν τη μετάβαση από το σούρουπο ως την αυγή, επιτρέποντας στους οπαδούς να ενσαρκώσουν το πνεύμα της Μίλαν από τη μέρα ως τη νύχτα και σε όλες τις ηπείρους, είτε βρίσκονται στο Μιλάνο είτε στην άλλη άκρη του κόσμου, στο Λος Άντζελες.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου, οι δύο εκδόσεις της τέταρτης εμφάνισης χρησιμοποιούνται σε διαφορετικούς αγώνες. Στον εντός έδρας αγώνα με τη Νάπολι, που έγινε χθες, 11 Φεβρουαρίου, οι παίκτες φόρεσαν τη μαύρη έκδοση και ο τερματοφύλακας την pristine έκδοση, δημιουργώντας μια οπτική αντίθεση στον αγωνιστικό χώρο. Στον εκτός έδρας αγώνα με τη Μόντσα, στις 18 Φεβρουαρίου, θα είναι με τα αντίστροφα χρώματα.

Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός και η καινοτόμος ιδέα επεκτείνεται και στη γυναικεία ομάδα της Μίλαν, η οποία θα εμφανιστεί με αυτήν στο ντέρμπι με την Ίντερ Μιλάνου, στις 17 Φεβρουαρίου.

Η ουσία της Μίλαν

Ο Olivier Giroud, επιθετικός της Μίλαν και ambassador της Puma, έχει έναν ιδιαίτερο δεσμό με την τέταρτη φανέλα: “Είμαι ενθουσιασμένος που θα φορέσω αυτό το όμορφο κιτ στο γήπεδο. Δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχω δει στο παρελθόν, με δύο εκδοχές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από τον τερματοφύλακα, όσο και από τους παίκτες. Αυτό αποδεικνύει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Μίλαν, της Puma και της Pleasures, οι οποίες δημιούργησαν ένα κιτ με πρωτοποριακό σχεδιασμό και ένα εκπληκτικό concept, που πραγματικά αποτυπώνει την ουσία της κληρονομιάς και της φιλοδοξίας της Μίλαν”.

Η τέταρτη φανέλα είναι διαθέσιμη σε όλα τα επίσημα καταστήματα της Μίλαν, στο store.milan.com, στα καταστήματα Puma, στο Puma.com και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης παγκοσμίως.

Διαβάστε ακόμη: