Επαναλειτουργούν τα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας

 

Από αύριο, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου, τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα), επαναλειτουργούν κανονικά.

Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχε προσωρινά διακόψει τις επισκέψεις του κοινού.

Οι πελάτες επικοινωνούσαν μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, χωρίς το προσωπικό να σταματήσει να διεκπεραιώνει όλα τα αιτήματα των πελατών.

Η επαναλειτουργία των Σ.Ε.Σ γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ.

Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων εντός του κάθε σημείου θα είναι ένας πελάτης ανά 25 τ.μ., ενώ θα πρέπει να τηρείται απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών, κατά τον χρόνο αναμονής.

Επιπλέον, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, στην περίπτωση που δεν διαθέτουν δική τους μάσκα.

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Σ.Ε.Σ.

Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών Αττικής Οδού

-Δευτέρα – Παρασκευή:  08:00 – 18:00

-Σάββατο: 09:00 – 15:00

Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα)

-Δευτέρα – Πέμπτη        09:30 – 15:00

-Παρασκευή – Σάββατο  10:00 – 16:00

-Κυριακή:

-Σπαθοβούνι 10:00 – 16:00

-Νεστάνη – Καλαμάτα: 12:00 – 18:00

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π.) 210-6682 222

Δευτέρα – Σάββατο: 08:00 – 19:00

Κυριακή: 11:00 – 19:00

ή στο Email: customercare@attikesdiadromes.gr

Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας my ePASS, στο https://cs.attiki-odos.gr, καθώς και της εφαρμογής my e-PASS για κινητά τηλέφωνα με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username & password, μέσω των οποίων υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές / ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.