Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών – εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).
Δείτε το βίντεο:
Μετά τις αλλαγές στις Ένοπλες δυνάμεις, η πολιτική ηγεσία, άνοιξε το δρόμο για την εθελοντική κατάταξη γυναικών – οπλιτών. Η πρώτη σειρά γυναικών θα δείξει και το μέλλον της συγκεκριμένης κίνησης που ακολουθείται από κίνητρα για διεκδίκηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.









Διαβάστε ακόμη:
- Το «χαρτί» του εκσυγχρονισμού παίζει ο Ανδρουλάκης: Η κόρη του Σημίτη στο Επικρατείας;
- Αλέξανδρος Εξάρχου: Πού θα κατευθυνθεί η νέα «δύναμη πυρός» 1 δισ. του Ομίλου AKTOR
- Η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη περνά στη φάση της οργανωτικής συγκρότησης
- Προκλητικό «φαγοπότι» 50 εκατομμυρίων στη Ρόδο με αναθέσεις και στημένες διαπραγματεύσεις